• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

hotelkamer met spiegels aan de wand gericht op het bed?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

MarkS

Newbie
7
20/05/22
43
Mede-liefhebbers, voor een leuk nieuw kinky avontuurtje ben ik op zoek naar een enigszins geluidsdichte hotelkamer met spiegels aan de wand zodat mijn dvp en ik ons eens van een andere hoek kunnen bekijken. Vooral interesse in een kamer in een fatsoenlijk (4 sterren plus) hotel in de randstad of Brabant, want we blijven de hele nacht. Iemand een idee?
 
Ik was in Duitsland regelmatig bij een GILF (+/- 60) die privé ontving. Is helaas gestopt met Corona. Alles behalve de deuropening naar de kamer was met spiegels behangen. Was wel geil, om haar vanuit alle hoeken te zien, bv bij het pijpen (ik op de rug, zij tussen mijn benen) maar via de spiegel aan het plafond naar de spiegel achter haar gekeken. Of bij het staand pijpen jezelf in de spiegel zien. Of bij half-69 (zij onder, ik in haar mond geneukt zonder te beffen) zie je goed wat je doet, mits je aan deze kant het knie optrekt. Meest mooie aanzicht was toen ik op het bed stond, zij voor mij zat (rug naar mij toe), haar hoofd naar achteren en mijn ballen gelikt heeft. Was via de spiegel heel goed te zien.

In Frankfurt (BHV) hangen in vele kamers spiegels. Bijzonder leuk bij doggy met Latinas met dikke tieten. Als ze dan net als kerkklokken slingeren kan je dit heel goed zien.

Dus ja, spiegels zijn leuk.
 
Mede-liefhebbers, voor een leuk nieuw kinky avontuurtje ben ik op zoek naar een enigszins geluidsdichte hotelkamer met spiegels aan de wand zodat mijn dvp en ik ons eens van een andere hoek kunnen bekijken. Vooral interesse in een kamer in een fatsoenlijk (4 sterren plus) hotel in de randstad of Brabant, want we blijven de hele nacht. Iemand een idee?

Kun je zelf uitzoeken
 
Terug
Bovenaan Onderaan