Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenPrecies dat dus!Die heb je overal. Elk duur hotel in elke grote stad. Vraag de barman die de late shift doet welke dames "je een drankje kan aanbieden". Opgelet, verwacht je aan een premium prijs.
Stef Bos heeft daar een lied over gecomponeerd....Die heb je overal. Elk duur hotel in elke grote stad. Vraag de barman die de late shift doet welke dames "je een drankje kan aanbieden". Opgelet, verwacht je aan een premium prijs.
Hoe lang geleden dan? En is hier nog steeds een club?Jaren geleden was de club in het Renaissance hotel in Amsterdam erg populair bij dit soort dames...
Kerouac. Kun je wat specifieke namen c.q. ervaringen geven? Overal, is zo vaag.Die heb je overal. Elk duur hotel in elke grote stad. Vraag de barman die de late shift doet welke dames "je een drankje kan aanbieden". Opgelet, verwacht je aan een premium prijs.
Skyebar bij centraal wil ook nog wel eens wat zitten hoorJaren geleden was de club in het Renaissance hotel in Amsterdam erg populair bij dit soort dames...
Wanneer meestal Noortjexx ?Skyebar bij centraal wil ook nog wel eens wat zitten hoor
20 jaar of zoHoe lang geleden dan? En is hier nog steeds een club?
Meestal tijdens bedrijfsuitjes oid. Meestal kan je wel zien of er een conventie oid plaatsvind en dan is de bar voor iedereen toegankelijk.Wanneer meestal Noortjexx ?
Kijk dat is nou een concrete tip, thanks! Alleen voor mij een vrij prijzig hotel om te verblijven zie ik. Ken je er er nog meer in Marbella of ergens anders jal279 ?in de puente romano marbella zijn er veel te vinden
Waarom stay away from puerto banus??t'is open voor iedereen
de bar genaamd le plaza in de romano is altijd vol maar duur
mi lady in marbella is een goede optie een villa waar je kunt iets drinken en veel meisjes zoveel opties in Marbella
mosh
marbella club hotel
de beste plekken zijn privévilla's, er zijn er genoeg
stay away from puerto banus
Wie kent Hotels waar prostituees in hotelbars zitten (in Europa). Ik bedoel echt bars waar je vrouwen kunt ontmoeten. In Nederland bestaat dit niet, maar wie kent ze in Europa wel? In Spanje of Portugal bijvoorbeeld? Ben benieuwd.
De betere hotels in Brussel. En verwacht niet dat de dames goedkoop zijn. Als er (grote) bijeenkomsten zijn (bijv van de EU) dan wil je nog wel eens geluk hebben. Momenteel is het komkommertijd.Laat je horen mannen .. nog meer tips?
Waarschijnlijk wil die niet eens de daad bij het woord voegen anders zou die:De doelgroep (te oud; bedankt) zoekt niet naar dames in een hotel.
Jouw vraag is ook erg algemeen (Europa) en dan verwacht je mannen en paarden te horen te krijgen, zo van daar moet je zijn.
Je zoekt/vraagt al bijna 3 maanden van Noord- en Zuidholland tot Limburg, dus ook daar erg breed.
Lijkt erop dat je je keus niet echt kunt maken.
Waarschijnlijk eentje ? Die van de dame in kwestiehoeveel sterren?
Welke aanname?bedankt voor het bevestigen van mijn aanname.