Recensie Hot Rosa Hoogstraten 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

anoniempje123

Newbie
11
20/07/22
12
2
Extra's
  1. Beffen
  2. Fisting
  3. Klaarkomen in mond
  4. Klaarkomen op gezicht
  5. Klaarkomen op lichaam
  6. Pijpen deepthroat
  7. Pijpen zonder condoom
  8. Speciale kleding verzoek
  9. Squirting
  10. Tussen borsten (russisch)
  11. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/new-eerste-keer-te-hoogstraten-kom-je-straks-app-me.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Rosa al een tijdje op mijn visier, ziet er een zeer mooie dame uit, dus maar weer eens een poging gewaagd (helaas weer mindere ervaring voor degene die niet verder willen lezen... ;) )

Afspraak maken ging vrij vlot via whatsapp, nog even mogelijkheden besproken en was ter plaatse. Na 5 min voor de deur te staan, mocht ik binnen, gok dat ze in een pand woont vol met roemenen of in ieder geval oost-Europeanen die geen NL spreken te horen aan de accenten. Eens in haar appartement mocht de verschijning er wel degelijk zijn. Persoonlijk vond ik haar zelfs mooier dan op de foto's. Gok haar een jaar of 22-23, klein, slank, mooie subtiel opgespoten lipjes, prima rondingen, hier en daar een tattoo ... Kortom, zeer schone dame.

Maar toen... Vroeg voor een date van 30 min = 100€. Na een paar kusjes (geen tong) begon ze voor me te dansen, pijpen wilde ze niet zonder condoom doen, ze had blijkbaar een wondje in de mond. Klaarkomen in mond was dus ook niet mogelijk, hetgeen ik eigenlijk voor gekomen was. Ze spreekt geen woord Engels/nederlands, maar de communicatie verloopt goed als je via translate probeert te werken, dat doet zij ook. Dan maar gevraagd om geld terug te geven (ook gekregen) en op mijn honger terug naar huis gereden. Lief meisje wel.

Voor een standaard safe seksafspraakje misschien het overwegen waard, maar hou rekening dat heel wat diensten niet door haar gedaan worden. Ik heb de indruk dat buitenlandse dames vaak zaken aanbieden op RL die ze dan toch niet doen. Betere ervaringen in ieder geval met de ads op seksjobs.
 
Die Rosa wat jij bedoeld lijk wel op mijn Rosa maar die heeft zero nada tatoo wat ik zie bij haar volledige naaktwaarheid. Enfin ook ff een maand verplaats naar Hoogstraten gelukkig nu weer dicht bij mijn huis maastricht maasmechelen. Ze is gewoon lekker geweldig en heerlijk om naar te beffen.geen tong kussen ook niet pzc. Verslavend ook kan en heb al mijn must visit next hotty potential laten vallen.just for her.
 
Terug
Bovenaan Onderaan