Hooker'dar'

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
12
06/08/24
15
Beste,

Zoals jullie weten bestaat er een gaydar (homos die andere homos herkennen). Nu na mijn vele wandelen heb ik toch ondekt dat ik een zogenaamde hooker'dar' heb ontwikkeld. En daarmee bedoel ik dat als ik aan het wandelen Ben toch met 95 procent kans zekerheid kan zeggen dat als ik binnen stap ik goede seks ga hebben. Nog mensen die dit hebben? Ik heb bijna nooit meer slechte dates vanaf nu :p
 
Een afspraak hangt ook van wat je brengt.
Zorg goed voor de dame , geef haar plezier en dan krijg je dit terug.
Blijft respectvol, als je wil over de grens gaan doe maar langzaam en vraag maar.
Werkt niet altijd.
Maar een afspraak gaat ook over je fantasie, mischien is ze echte wat je van houd, maar service is beetje saai, maar in iedere geval blijft het nog goed.
 
Beste,

Zoals jullie weten bestaat er een gaydar (homos die andere homos herkennen). Nu na mijn vele wandelen heb ik toch ondekt dat ik een zogenaamde hooker'dar' heb ontwikkeld. En daarmee bedoel ik dat als ik aan het wandelen Ben toch met 95 procent kans zekerheid kan zeggen dat als ik binnen stap ik goede seks ga hebben. Nog mensen die dit hebben? Ik heb bijna nooit meer slechte dates vanaf nu :p
shutterstock_682216951-Glazen-bol.jpg
Dus jij gaat gewoon met je glazen bol aan de wandel?
 
Terug
Bovenaan Onderaan