- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Klaarkomen op lichaam
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/3922072-danielle
- Totale kosten (in euro)
- 170
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Vanmiddag Danielle bezocht in Amsterdam (de Pijp).
Danielle is een vriendelijke jongedame (wel wat ouder dan in de advertentie heb ik het idee) met een doorsnee, maar zeker niet lelijk Oost-Europees voorkomen met natuurlijke borsten C (kleine) D.
Ontvangst in een discreet appartement. Slaapkamer met een groot eenvoudig bed met een muziekje (radio) op.
Douchen vooraf en achteraf is mogelijk.
Ik was zelf wat minder in de stemming, wat niet aan haar lag, maar soms heb je van die dagen.
Pijpen zonder was inbegrepen voor tz 20E extra. Dame pijpt nat en vol overtuiging. Beffen is ook een genot. Het is wel een dame waar jij het initiatief moet nemen.
Ik heb me beperkt tot doggy en het orale werk. Je mag 2x klaarkomen.
Na een kleine drie kwartier ben ik vertrokken. Nogmaals het lag zeker niet aan haar, maar was zelf niet zo in de 'mood'.
Danielle is een vriendelijke jongedame (wel wat ouder dan in de advertentie heb ik het idee) met een doorsnee, maar zeker niet lelijk Oost-Europees voorkomen met natuurlijke borsten C (kleine) D.
Ontvangst in een discreet appartement. Slaapkamer met een groot eenvoudig bed met een muziekje (radio) op.
Douchen vooraf en achteraf is mogelijk.
Ik was zelf wat minder in de stemming, wat niet aan haar lag, maar soms heb je van die dagen.
Pijpen zonder was inbegrepen voor tz 20E extra. Dame pijpt nat en vol overtuiging. Beffen is ook een genot. Het is wel een dame waar jij het initiatief moet nemen.
Ik heb me beperkt tot doggy en het orale werk. Je mag 2x klaarkomen.
Na een kleine drie kwartier ben ik vertrokken. Nogmaals het lag zeker niet aan haar, maar was zelf niet zo in de 'mood'.
Laatst bewerkt door een moderator: