Holly kunnen bezoeken op vrijdag 12 mei. Heeft wel even geduurd om haar telefonisch te kunnen bereiken, maar eens je haar aan de lijn hebt is een afspraak vlot gemaakt. Ik had aan de telefoon ook al een goed gevoel. Dus afspraak gemaakt voor een halfuur.
Na het werk dan meteen naar daar getrokken. Bereikbaarheid en parkeren, zijn al bij al makkelijk voor Leuven stad. De woning is ok, geen louche gedoe. Als je er bijna bent, stuur je een berichtje en dan doet ze de deur voor je open en gaat ze met jou naar boven. Ze ziet er voortreffelijk uit en doet echt moeite voor je. Ze had een prachtige zwarte peignoir/kimono met rode roosjes aan, met daaronder een zelf uitgekozen lingeriesetje. Ze had wat zachte muziek opgezet, het bed was opgemaakt, er was een geurstokje,...Ze rook fris en fruitig en was in de mood en heel uitnodigend en open. Ze is echt slank en ziet eruit zoals op de foto's, alleen wat meer rosblond dan echt blond. Voor mij was ze makkelijk hanteerbaar én de perfecte lengte.
Eerst wat met elkaar gebabbeld, dan elkaar vastgepakt en beginnen kussen. Het tongzoenen was niet zo mijn ding, ze doet dit echt op haar eigen manier, met het tipje van haar tong. Maar ik kon haar haren vastpakken, haar nek en schouders strelen en haar toch strakke billen vastpakken. Ik schat dat ze net 30 is ongeveer, want ze reageerde ook veelzeggend toen ik zei dat ik 30 was. Dus thirty something, maar zeker in goede conditie. Na het kussen belandt je snel op bed. Op bed ben ik haar dan verder beginnen kussen alsof het mijn vriendin was. Nek, lichaam, alles gaat vlot en niks voelt geforceerd of gemaakt. Ik heb me dan ook laten verleiden tot iets wat ik normaal niet doe met een sekswerker, maar ik vond het zo naturel, dat ik haar gewoon ben beginnen beffen. Haar reactie sprak boekdelen en ze gaat er toch vlot in mee. Natuurlijk weet ik ook wel dat het niet het opperste genot zal zijn voor haar, maar het paste perfect en het voelde juist. En ze leek toch geil. Alleszins was ik supergeil geworden en zat ik met een serieuze knots! Nadat ik even een pauze nam tussen haar benen en haar aankeek, nam ze het initiatief om mij te pijpen. Ik mocht lekker languit liggen, terwijl zij mij onder handen nam en langzaam mijn lul in haar mond nam. En wat doet ze dat sappig. Ze gebruikt erg veel speeksel en laat het echt mooi glijden, zonder dat het een té sloppy blowjob wordt. Ze laat je gewoon goed geil worden. Toen vroeg ze welk standje ik het leukst vond. Ik kaatste de vraag meteen terug en merkte dat zij wel voor missionaris wou gaan om te beginnen. Even nog gewriemeld en dan mijn paal erin geschoven. Man, wat is ze nog strak. Ondertussen blijven kussen en doen alsof we een geil koppel waren. Zelfs mijn tempo aangepast om het voor haar ook leuk te maken. Omdat ik merkte dat ze toch wat last had van de grootte van mijn lid vroeg ze om haar blauwe vibrator op het nachtkastje. Zo een spontane handeling, gericht op (wederzijs) genot kon ik alleen maar waarderen. Ondertussen deed ik echt mijn best en was ik echt aan het pompen. Ik zag haar echter niet meteen klaarkomen, dus heb mijn lading toch zalig verschoten en ben met goede naschokjes zalig klaargekomen. Nadat ik was klaargekomen, grapte ze nog dat ze het werk zelf zou afmaken en met haar vibrator zou spelen, zodra ik weg was. Na de daad nog wat gepraat (ja ze praat veel, maar ze is nog wel een leuke vertelster en ik kon wel echt goed met haar babbelen). Ik voelde me op mijn gemak, ik heb wat grapjes gemaakt, over onze jobs gebabbeld, waar de ene job al wat specialer is dan de andere.
Ze vertelde ook wat over de nadelen van haar job, dat ze eerst in Frankrijk zat, ook Denemarken had gedaan.....Kortom, goed contact en interessante dame. Ze is ook totaal geen klokkijkster, want ondertussen was het bijna 18u (terwijl ik om iets na 17u was binnengewandeld). Dus voelde bijna als 50% korting lol. Herhalingsgevaar is erg groot. Zeker omdat ze stelde een ochtendmens te zijn en ik soms in de voormiddag kan passeren. Holly is mijns inziens een topper. A perfect ten, an english rose!