Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDeze vrouw adverteerde eerst onder de naam Julia in Bolsward en bood erotische massages aan. Zelfde foto's bijna.Gaat het om deze vrouw? https://www.marktplaats.nl/v/dienst...massagesalons/m1926630947-holistische-massage
Whatsapp contact gehad met haar. Zit niets meer in dan een massage, vond haar wat bot in haar communicatie. Haar foto op Whatsapp doet anders vermoeden dan alleen een massage
Net bericht naar mijn inziens verstuurd, maar ze zegt dat het niet meer mogelijk is.Deze mevrouw geeft wel degelijk massages all the way. Gisteren een heel gesprek mee gehad. Denk dat het afhankelijk is van de wijze waarop je iemand benadert. Geef iemand het gevoel dat je ze met respect behandeld
Gisteren ging ze nog all the way met condoomNet bericht naar mijn inziens verstuurd, maar ze zegt dat het niet meer mogelijk is.
Sorry was een tijdje op zee en geen internet. Uhw nee sorry ze heeft geen link (meer).Heb je misschien een linkje?
Nee sorry.Gaat het om deze vrouw? https://www.marktplaats.nl/v/dienst...massagesalons/m1926630947-holistische-massage
Whatsapp contact gehad met haar. Zit niets meer in dan een massage, vond haar wat bot in haar communicatie. Haar foto op Whatsapp doet anders vermoeden dan alleen een massage
Gaat het om deze vrouw? https://www.marktplaats.nl/v/dienst...massagesalons/m1926630947-holistische-massage
was je nog bij haar geweest @bram68?Ik ga binnenkort wel even heen. Ik heb haar advertentie ook vaak op kinky gezien.
Moeten we een nieuwe topic voor maken of hier gewoon posten voor review sinds het niet de zelfde dame betreft volgens OP?
was je nog bij haar geweest @bram68?
ben erg benieuwd naar je ervaring zet hier maar gewoon neer dan kunnen we het lezenwas je nog bij haar geweest @bram68?
Hier de recensie plaatsen misschien? Ik ben benieuwd!@Harryijsbeer Ik heb een aparte topic gemaakt met mijn recensie zo 4-5 maanden terug
Edit: Huh...de hele topic is verwijderd...teleurstellend.
Hier de recensie plaatsen misschien? Ik ben benieuwd!
Wat zegt een foto dan?Heb de dame in kwestie ook via whatsapp een berichtje gedaan. Ook bij mij zegt ze dat er niks erotisch mogelijk is.
Overigens zoals hierboven al gezegd werd, doet haar profielfoto anders vermoeden.
Misschien dat ik gewoon eens langs ga voor een massage. En dat na het vertrouwen op te bouwen er meer mogelijk is.
De foto is redelijk sexueel getint.Wat zegt een foto dan?
Je reactie zit vol met speculaties.
Ga er erst maar eens heen, daarna horen we je hier vast niet meer.... sorry, ik speculeer nu ook
Heb je een pb gedaanDe foto is redelijk sexueel getint.
Heb morgen een afspraak met d'r dus we gaan het meemaken
EDIT:
En we zijn terug. Lekkere massage ontvangen. Voor meer info zullen jullie zelf langs moeten gaan.
Desbetreffende dame vertelde dat ze het niet leuk vond dat mensen het online over haar praktijken hadden. En dat zal ik dus ook niet doen.