Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDoneKun je de optie toevoegen: ik wil ermee experimenteren?
Afspraken zijn heel belangrijk het kan ook wel een aangename verrassing zijn voor jou of je partner als er de ander een lichte vorm van sm in de slaapkamer brengt. Maar ik kan mij best voorstellen dat een dvp of je vriendin in paniek zou schieten als je bv uit het niets haar in een wurggreep zou houden.Onderdanig zal ik nooit zijn. Mijn neefje probeerde eens voor de grap de band van hun hond om mijn nek te doen. No way dat ik dat laat gebeuren.
De controle hebben over een vrouw en haar een beetje vernederen lijkt me dan weer ontzettend geil.
Nog niet gedaan. Nog een hoop te ontdekken.
Niet helemaal waar. 1 keer met m'n ex tijdens het neuken zette ik haar armen vast met mijn armen, nam ik haar echt. Ik vond dat erg geil, maar zij zal zich half verkracht gevoeld hebben. Dat moeten we dus niet hebben.
Het zal echt in goed overleg moeten.
Soms hoor je van dvp's dat sommige mannen dingen doen die zij niet willen. Dat zal mij niet gebeuren, daar ben ik veel te invoelend voor.
Harde SM, tot bloedens toe zeg maar, vind ik helemaal niks.
Dat zou ik ook niet doen.ik kan mij best voorstellen dat een dvp of je vriendin in paniek zou schieten als je bv uit het niets haar in een wurggreep zou houden.
Ik zit op helemaal niks anaals te wachten. Maar ik heb wel eens bij een erotische massage gehad dat de dame expres met haar vingers langs m'n anus ging. Dat was onverwacht, wel interessant.Ik vind prostaat massage´s leuk zeker onverwacht tijdens de pijpbeurt.
Mmmm ik juist wel; vind het heerlijk om dat te doen. Het liefst dat ze erbij kokhalst... Zodra er wordt afgetikt dan laat ik eventjes los om haar op adem te laten komen en daarna druk ik hem weer diep erin tot ze weer tegen begint te sputteren... ik weet het niet; word er gewoon bloedjegeil van... uiteraard altijd met respect... net nog gedaan met een van mijn vaste toppers...Of haar keelneuken tot dat haar mascara uitloopt en de tranen uit haar ogen lopen.
Dat heb ik ook als ik al onderweg naar haar kan zeggen wat er gaat gebeuren en in welke volgorde. Dan is de spanning er wat uit. Omdat het iedere keer het zelfde is.Dat zou ik ook niet doen.
Maar het zal toch aftasten zijn waar grenzen liggen, je wil toch ook niet alles vantevoren plannen.
Ik zit op helemaal niks anaals te wachten. Maar ik heb wel eens bij een erotische massage gehad dat de dame expres met haar vingers langs m'n anus ging. Dat was onverwacht, wel interessant.
Beetje bij beetje verkennen.
Ik ben het type dat tijdens de sex zou vragen van. Is dat goed dat ik eens op je kunt klets? Of aan je haar trek?Mmmm ik juist wel; vind het heerlijk om dat te doen. Het liefst dat ze erbij kokhalst... Zodra er wordt afgetikt dan laat ik eventjes los om haar op adem te laten komen en daarna druk ik hem weer diep erin tot ze weer tegen begint te sputteren... ik weet het niet; word er gewoon bloedjegeil van... uiteraard altijd met respect... net nog gedaan met een van mijn vaste toppers...
Verder heb ik ook niks met SM; wil wel altijd de touwtjes in handen nemen en bepalen wat er gaat gebeuren. Heb niks met bazige vrouwtjes; ben al blij dat ik jaren van mijn ex-vrouw af ben.
??Terwijl ik weet dat ze niets liever willen.