Reageer op onderwerp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ik vind dat altijd wel lastig ja. Kies niet vaak voor thuisontvangst, liever ga ik naar clubs of privéhuizen of salons. Maar als ik het wel doe, merk ik dat mijn geduld soms wel op de proef wordt gesteld. Dan spreek je een tijd af en dan duurt het soms wel erg lang. Ben zelf wel iemand die zorgt ruim op tijd te zijn. Stuur dan een paar minuten voor de afgesproken tijd meestal een app dat ik er ben en dat ze maar het nummer moet sturen als zij gereed is. Maar als we dan al over de afgesproken tijd gaan, word ik vaak al een beetje kriegelig.

Afhankelijk van hoe graag ik naar die dame wil, blijf ik dan nog wel wachten. Ik merk wel dat in de loop der tijd steeds korter is geworden. Ook uit ervaring dat je soms gewoon niks meer te horen krijgt en dan is het nutteloos om lang te blijven staan. Langste was denk ik drie kwartier en dat was toen nog voor nop ook. Had ik spijt van en sindsdien ben ik daar wel minder geduldig in geworden.

Gelukkig komt het in de meeste gevallen altijd keurig goed hoor. En zeker nu ik inmiddels een kleiner groepje 'vaste dames' heb, waarvan ik het adres al weet en het appje dat ik ben gearriveerd doorgaans al genoeg is om direct naar de woning te kunnen komen.

Terug
Bovenaan Onderaan