Dat het wel lekker zou zijn als er bepaalde fatsoensnormen gehandhaafd worden lijkt me logisch maar als je niet mag vragen naar diensten die al in de advertentie staan en al helemaal niet naar diensten die niet in de advertentie staan blijft er weinig gespreksstof over ben ik bang
Ik snap dat de dames niet zitten te wachten op ellenlange onderhandelingen ,maar dit komt een beetje op me over dat je alleen een datum en een tijd mag prikken en daarna liefst binnen een minuut weer opgehangen moet hebben om niet te veel van mevrouw haar kostbare tijd te roven
Het is geen tandarts afspraak hé , een dame bezoeken is voor de meeste mannen een feel good momentje waarbij ze zich graag welkom voelen als in een restaurant of zo
Sommige mannen doen dit voor het eerst en moeten even over de drempel geholpen worden of praten gewoon niet makkelijk door een telefoon heen met een vreemde
Niet iedereen heeft een top inkomen en voor veel mannen is het een hoop geld om er even in een uurtje tegen aan te gooien
Dan mag je toch een beetje vriendelijkheid en geduld verwachten van een dame die je uit 100 anderen geselecteerd hebt , kom op zeg public relations horen ook bij het eigen ondernemer zijn