Recensie Hind, Nuland (Vh Salon 261,Alphen a/d Rijn, Katja, RVP Made) 4,36 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vanavond had ik eindelijk mijn eerste date met Hind. Vanochtend even telefonisch contact gehad om alvast een beetje kennis te maken en de wensen te bespreken. Ik heb echt een fantastisch uur gehad. Behandel haar met respect!! Hind bedankt voor alles en tot snel weer!

Een goede avond lieve heren,

Wat lief dat ik word gemist ☺️ Na 2 maanden 'eruit' te zijn geweest, begin ik morgen weer met 'werken' in Beers (onder Nijmegen).
En a.s. vrijdag in Salon 261 in Alphen aan den Rijn.
Ik heb van alles terug gelezen en ga hier ook opheldering over geven. Maar voor nu slaap zachtjes 😴😴😴, ga ik ook doen 💋

Liefs 🦋Hind/Katja🦋
Heerlijk genoten van het lezen van alle recensies over en reacties van Hind. Een vrouw naar mijn hart. Na een jaartje wandelen heb ik echt wel door dat ik frisgewassen en geschoren bij een dame op bezoek moet gaan, mentos en pepermuntjes in handbereik moet houden en dat goede seks van 20 minuten niet aan mij is besteed. Als er geen klik is moet je dat ook meteen zeggen en lekker naar buiten wandelen want als je er beiden geen lol in hebt, moet je je afvragen waar je mee bezig bent. Ik doe mijn best om trouw te blijven aan mijn vaste DVP, puur omdat ik mijzelf niet iedere keer wil voorstellen, maar met Hind wil ik zeker graag kennismaken.

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
  6. Voetfetish
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
90 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/tilburg/6086563-hind
Totale kosten (in euro)
325
Enige tijd geleden afgesproken met Hind na het lezen van alle verleidelijke recensies. Eerst appcontact gehad en een en ander besproken zoals pzc, tongzoenen en voetfetisj, zodoende was afspraak toen op dezelfde dag gemaakt.

Eenmaal aangekomen bij de salon en aangemeld kwam hind, wat een mooie dame is ze, body on point. Kon niet wachten om haar te verkennen. Eenmaal op de kamer een een korte praatje gehouden over alles en nog wat. Ze zag aan me dat ik wat verlegen was en anticipeerde erop en dat vond ik wel fijn. Ik kleedde me uit en hield me boxershort aan. We stonden tegen elkaar aan en we begonnen met tongzoenen, wat kan zij dit heerlijk en ook de blik die ze geeft. Vervolgens ben ik gaan liggen en kwam ze naast me liggen. Tijdens het tongzoenen speelde ze met me kleine vriend en streelde ze me daarna met haar heerlijke voetje.

Toen is zij gaan liggen en ben ik haar gaan beffen en tussendoor haar mooie voetjes aan het bewonderen en een footjob gehad. Vervolgens heb ik het in missionaris afgemaakt waarbij ik haar mooie tenen aan het sabelen was.

Daarna zijn we lekker in warme bad gaan zitten en beetje gesproken, lekker gezoend tussendoor. Echt alsof je met je vriendin bent die je heel graag wil verleiden. Vervolgens zijn we weer op de het bed beland waar ik weer kon heerlijk genieten van haar voetjes. ik lag op de rug en zij stond op zodat ze met haar voetjes mijn kleine vriend ging verwennen. Nadat ze dit lekker heeft gedaan heeft ze me heerlijk gepijpt weer en vervolgens zijn we geëindigd in doggy.

Wat een mooie verzorgde vrouw is het met een prachtlijf. Helaas kost het wel wat maar je krijgt er zeker wat van terug. Herhalingsgevaar is super hoog haha. Kortom echt een girlfriend experience. Hopelijk kan ik haar snel weer zien, als ik wat gespaard hebt weer. Zou graag ook een keer Paula doen, die staat nog op me bucketlist

Terug
Bovenaan Onderaan