WHEM high class eva

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb 2 keer met haar afgesproken. De eerste keer was super, charmante verschijning en het gene dat in haar advertentie staat klopt zo goed als volledig. Ze was toen wel een uur te laat, maar had dit op voorhand laten weten en is nadien een uur langer gebleven.
Dat was de eerste keer, daarna niets dan miserie gehad om nog eens met haar af te spreken.

Voor de 2e afspraak vroeg ze plots een voorschot (geen 100 EUR maar een serieus voorschot), dit was noodzakelijk voor het vertrouwen en verdere afspraken, dixit haarzelf. Ik ben daar toen in meegegaan en nadien is de miserie begonnen. Ik ben er nog in geslaagd om een 2e keer met haar af te spreken (nadat de afspraak 2 keer door haar op het laatste nippertje werd afgezegd). Die afspraak was ook nog ok maar niet meer hetzelfde als de 1e keer, ze was eerst 2 uur te laat zonder verwittiging en nadien ben ik er achter gekomen dat ze me veel te veel had aangerekend.

Vlak voor kerstmis heb ik ook een bericht gekregen voor een "kerstpromo" waarbij je al uren op voorhand kon kopen. Ik ben zo dom geweest om hier op in te gaan. Ik heb 2 weken geleden geprobeerd om een 3e afspraak voor vorige vrijdag te krijgen om die kerstpromo zo snel mogelijk op te gebruiken, maar na wat over en weer berichten sturen, bleef de echte bevestiging van haar kant uit. Vorige donderdag geïnformeerd of het nu door ging of niet, pas op vrijdag bericht gekregen dat ze corona positief was en we de afspraak niet konden verzetten. Ik heb haar een paar data voorgesteld gevolgd door radiostilte.

Ik heb dan maar laten weten dat ik niet meer met haar wil afspreken en ik mijn promo terug wou, maar ook hier weer tot op vandaag radiostilte.

Mocht je ermee willen afspreken, zou ik het zeker bij 1 keer houden, want anders is de kans volgens mij groot dat je dezelfde weg opgaat.
 
ik heb er deze week een date mee dus ik zal wel zien dan he maar een voorschot betalen nooit dan mag ze hier 10keer zijn geweest maar hoe was de date op zich is echt zo mooi als op de foto en zo verder ?
 
De foto's zijn 100% echt, alleen is ze in het echt iets struiser gebouwd. Over de 2 dates op zich kan ik niets negatief vertellen, die waren allebei super. Ze is vriendelijk, altijd zin dus je zal je zeker niet vervelen. Wat het voorschot betreft, de eerste date was daar geen sprake van. Het is pas later, zogezegd om elkaar te vertrouwen, dat ze daarmee op de proppen is gekomen.
 
De foto's zijn 100% echt, alleen is ze in het echt iets struiser gebouwd. Over de 2 dates op zich kan ik niets negatief vertellen, die waren allebei super. Ze is vriendelijk, altijd zin dus je zal je zeker niet vervelen. Wat het voorschot betreft, de eerste date was daar geen sprake van. Het is pas later, zogezegd om elkaar te vertrouwen, dat ze daarmee op de proppen is gekomen.
Ok bedankt voor de info
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan