Moest wel lachen om de berichten hier haha.
Ze ziet er inderdaad uit alsof ze met moeite haar eigen naam kan spellen.
Helaas is het zo dat zulke dames ook net zo dom zijn als ze eruit zien. Ik volg een hoop van deze instagram/onlyfans modellen (vaak wel internationale/Amerikaanse) omdat dit wel mijn types zijn.
Ik vind het heerlijk om te zien, die domme bimbo gezichten en plastic sexdoll-lichamen. Af en toe gaan deze dames ook live om te praten met 'fans' en Q&A's te doen en dan merk je pas hoe dom ze eigenlijk zijn.
Ze moeten lang nadenken om de meest basic vragen te beantwoorden. Als de moeilijkheidsgraad van de vragen van 1 naar 2 gaat (op een schaal van 10) hebben ze al geen antwoord. Het is echt bizar hoe oppervlakkig ze zijn.
En jullie hebben het topje van de iceberg gezien, dit is nog instagram. Als je op tiktok gaat raak je al helemaal wanhopig. Dan pas zie je hoe oppervlakkig en levenloos de jeugd van tegenwoordig is.
De meisjes geven alleen erom om zo knap mogelijk te lijken en snel een rijke knappe gozer aan de haak te slaan. En de mannen willen zsm een dure auto, merkkleding, horloges etc. bezitten om succesvol te lijken en chickies aan de haak te slaan.
Als je haar ig-pagina bekijkt krijg je toch bijna medelijden? Als dit haar business-pagina was en als ze bv. een model oid zou zijn en dit zou haar 'werk' zijn zou ik het nog snappen.
Maar dit is haar persoonlijke pagina en ze is geen model. En als je haar posts ziet heb je werkelijk geen idee over haar studie, beroep (nou dat misschien toch wel), hobbies, interessegebieden etc.
Zo oppervlakkig als maar kan. Enige in haar leven is dure tassen/kleding kopen, in dure restaurants eten en naar luxe plekken reizen. Lekker is dat hoor.
En de berichten over haar achterwerk; tsjah, is maar net wat je smaak is. Ik vind hem zelfs nog iets te klein haha, alhoewel ze voor NL'se begrippen wel goed is en een mooie taille/heup verhouding heeft.
Maar de mannen die hier grappen over maken moeten echt een keer zo'n dame doggy nemen. Als je niet voor een gfe gaat maar puur je lul wil verwennen en alle stress en vermoeidheid van de week eruit pompen is zo'n kont die niet kapot te krijgen lijkt heerlijk. Lekker beuken, spanken, hard nemen, heerlijk. Ik weet het wel hoor.
Ik geloof overigens niet dat ze op kinky zit. Ik denk dat ik haar absoluut wel had gespot, tenzij haar foto's erg onherkenbaar waren op kinky. Ik zou haar zeker een keer willen doen, zonder twijfel.