Sommigen mannen vinden het geiler door een raambuurt te slenteren dan naar een privéclub te gaan. Je heb initieel gelijk dus daar ben ik het mee eens. Natuurlijk kan je ook eerst gaan wandelen in een raambuurt en dan naar een club gaan, maar eens je als man je oog hebt laten vallen op een bepaalde dvp die je bijvoorbeeld al 3 keer voor het raam hebt zien schitteren in al haar vormen en je van haar droomt, dan houdt geen dame uit een privéclub je meer tegen om haar toch te gaan bezoeken voor een uurtje ontspanning. De sfeer van een drukke raambuurt is uniek. Die geilheid heeft een privéclub niet of toch minder. Bij een privéclub moet je toch net dat beetje meer geil uit jezelf zijn alvorens binnen te gaan. Bij een raambuurt heb je meer aanloop. Het voorspel begint al met op je gemak naar andere dames te kijken en als het ware te flirten en dan op je doel afgaan.
Edit: ik herinner mij nog dat ik eens wachtte in een privéhuis op een dvp en dacht zo van ik praat eens tegen een dvp die er stond in de line-up. En de gastvrouw zag dat, en was meteen woest. Als je kan praten met haar dan ga je maar naar de kamer. Ik moest toen betalen. Dat heb je niet bij de ramen. Geen kat die er kwaad over is als je eens aan een raam een praatje maakt met een dvp en daarna doorwandelt naar diegene die je echt wilt neuken. De ramen zijn gewoon veel meer ontspannen als je meer wilt uit je wandeling dan enkel die dame die je wilt gaan neuken.