Voormalig lid 18138
Meubelstuk
Belle, Xena en Kyara gok ik.Enwie zijn die 3 vaste dames?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenBelle, Xena en Kyara gok ik.Enwie zijn die 3 vaste dames?
Ter aanvulling: Ik heb ondertussen trap gelopen en ben hersteld gemeld binnen 2 jaar. Ik heb dus nog steeds mijn baan.Sinds mei 2021 loop ik in de ziektewet......Geen ernstige dingen, gewoon atrose aan de heup. December vorig jaar kon in onder het mes voor een andere heup. Na de revalidatie, volgde de re-intergratie. En daar ligt de pijn van mijn ziekte. De bedrijfsarts wil perse dat ik re intergreer op een pandje met een trap, zodat ik kan laten zien dat traplopen weer tot de mogelijkheden behoort. Ik zit nu bij een bouw locatie zonder een trap.
Na 2 jaar ziektewet volgt ontslag van rechtswege. Ik hoop dus voor mei volgend jaar hersteld te zijn. Dit jaar geen hoogtepunt gehad, eigenlijk al 2 jaar niet meer. Een herstel melding voor 31-12-22 zal voor mij het hoogtepunt van het decenium zijn.
Waarom is het geen hoogtepunt van de eeuw? Omdat ik niet wil overdrijven. Gelukkig is mijn humor nog aanwezig.
Kan dat zelf ook beantwoordenBelle, Xena en Kyara gok ik.
Dat is goed nieuws E.N.!Ter aanvulling: Ik heb ondertussen trap gelopen en ben hersteld gemeld binnen 2 jaar. Ik heb dus nog steeds mijn baan.
Dit jaar ook niet bijster veel dames bezocht, deels om niet te veel uit te geven, deels omdat de agenda het niet toeliet en deels omdat er gewoon geen afspraak te maken viel.Ik heb dit jaar wegens financiele omstandigheden niet vaak kunnen wandelen. Alles bij elkaar 3x.
Vandaag heb ik wel voor €600 aan auto-onderdelen gekocht. Een stap verder naar de restauratie van een klassieker,
die 600 was ik ooit enkel kwijt voor mijn e34 540i .Dat zou leuk zijn, maar het is een echte burgermansauto...
Dieptepunt: 10 anonieme telefoontjes binnen een half uur van een vrouw v een cliënt. Maar ik neem anonieme telefoontjes toch nooit op, dus blijf vooral proberen
onderdelen voor Bimmers zijn vrijwel altijd flink aan de prijs. Op een ander forum had iemand eens een lijst gedeeld waarop de kosten voor het onderhoud van een X5 waren te lezen. Totaal generaal €15000 en de teller stond nog niet stil...die 600 was ik ooit enkel kwijt voor mijn e34 540i .
voor de einddemper
word een duur grapje een 'burgermans' auto in de resto..kan ik je wel vertellen
hoezo?mijn einde nadert spijtig genoeg ook
2x per week kan mijn libido niet aan en ook niet mijn beursje bent een bofkont als je dit allemaal kuntIk hou mijn bezoekjes niet bij; veel te druk met mijn 2x/week wandelprogramma. Ben de tel allang kwijtgeraakt.
Hoop vaste dames die ik om de paar weken tevreden probeer te houden met een bezoekje; sommigen willen me niet meer omdat ik ze te lang niet heb bezocht (uit het oog, uit het hart) en sommigen hebben me na een hele lange tijd weer in hun armen gesloten (misschien een beetje te stout geweest). Dit jaar een paar leuke zijsprongetjes gemaakt naar Latina's en Nederlandse dames; verandering van spijs doet eten zeggen ze.
Ondertussen staat mijn radar om nieuw talent te ontdekken altijd aan en uiteraard uit te proberen. Staan nog een hoop op de to do list maar ik kom er gewoon niet aan toe.
The Pussytrain rijdt gewoon door voor mij; ook in het nieuwe jaar!