Recensie Helena, Exclusive, Emmen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Philar

Newbie
17
17/12/24
3
6
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Overig
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2124657-claire
Totale kosten (in euro)
135
(nog steeds inhaalslag)

Op donderdagavond naar Exclusive geweest. Gekozen voor Helena.

Ze praat een beetje Engels, een half woord Nederlands en veel Portugees. Communicatie is daardoor wat stroef. 115 is standaardprijs, maar zij wilde graag 50 extra voor intiem. Zoveel geld had ik niet mee, waardoor we uiteindelijk voor 20 euro extra uitkwamen.

Na de verplichte (gezamenlijke) douche met veel handwerk kroop ze op de massagetafel en mocht ik haar beffen en vingeren en eigenlijk alles wel. Ze kreunde me iets te veel en ze was nogal dwingend in haar aanwijzingen. Uiteindelijk was ze wel voldaan en werd ik gemasseerd. Het overdreven hijgen en kreunen bleef doorgaan, en ik heb meerdere keren gehoord dat ik een grote pik heb.

Uiteindelijk lag ze met haar borsten nabij mijn pik en mocht ik mijn zaad daar kwijt. Daarna even uitgepuft en toen heeft zij mij onder de douche geholpen met de massageolie weg te boenen terwijl ik nog met haar heerlijk borsten kon spelen.

Communicatie is echt ruk zo. Dat is ook het nadeel van Exclusive t.o.v. Venus en Eroroma. Bij Exclusive werken bijna alleen exotische masseuses, terwijl bij de andere twee hoofdzakelijk Nederlandse masseuses lopen

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
48.771
Leden
39.892
Nieuwste lid
Defke69
Terug
Bovenaan Onderaan