Algemeen Hausnr5, Nordhorn 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hallo medegenieters,

Iemand van jullie toevallig ervaring met Lola en/of Stacey? Ze zijn beiden in Rheine deze week, kan simpelweg niet kiezenšŸ˜¬.

Link naar mijn topic van Lola, let wel; is al een tijd geleden dat ik haar voor het laatst heb bezocht.

Dat is weer een mooie line-up bij H5. Ik zie een trio aankomen....... :cool:
Dan zie je meer dan mij. Ik zie voornamelijk photoshop op de site.
Die Christina in de huidige line-up in het echt daar zien rondlopen. 30+ staat bij haar naam, ze leek me eerder 40+ in reallife.

Stamdame Nadja die al zeker 15 jaar in hausnr5 werkte heeft de toko verlaten en momenteel ingeruild voor 2bexclusive.

Wie Nelly nog zoekt bij hausnr5, ook deze dame heeft de toko verlaten en nu werkzaam bij 2bexlusive

Jana daarentegen is van 2b naar 5 gegaan.
Ze staat nog wel bij 2b op de site, maar is 1x in 2b geweest en sindsdien al 2x bij nr 5

Ze staat nog wel bij 2b op de site, maar is 1x in 2b geweest en sindsdien al 2x bij nr 5
Stalk je haar? Vind dit soort detailinfo die je geeft wel wat eng, rijp voor de GGZ.
Dit soort detailinfo hou ik niet bij van dames. Zie alleen wanneer een dame in een andere club is gaan werken en dat gaf ik bij Nella even aan.
Maar aangezien je direct met een tegenreactie komt op mijn info stop ik meteen met info delen. Hier al vaker gelezen dat schrijvers met mindere ervaringen over deze club het leven zuur wordt gemaakt en persoonlijk bedreigd worden.

Joh, doe even rustig, als dit al het leven zuur maken en bedreigen voor je is, komen we elkaar misschien wel tegen als ik naar de GGZ ga šŸ˜‰

De reactie was niet persoonlijk naar jou, maar ik zie twee reacties waarin iets wordt gezegd over dames die zijn overgestapt van 5/7 naar 2b. Ik noem enkel iemand die het andersom deed. Dat ik toevallig onthou dat het twee keer is heeft meer met het feit dat te maken dat ik nutteloze info onthoud dan dat ik stalk šŸ¤£

Kortom, je geeft hierbij de exacte samenvatting van alle schrijfsels van de laatste maanden over deze club.
Er wordt hier veel gelult, veel vragen gesteld (mooie lineup, misschien maak ik een afspraak, ik ga haar voor 6 uur boeken, yes) veel feitjes geteld als dame is hier 2x geweest, maar al met al bezoekt geen hond deze toko meer, want recensies over dames van deze toko zijn zo goed als stilgevallen.

Terug
Bovenaan Onderaan