- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 2,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Klaarkomen op lichaam
- Pijpen zonder condoom
- Vingeren
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C (fake)
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Atletisch
- Duur van bezoek
- 120+ minuten
- Dag
- Woensdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/1724106-hanna
- Totale kosten (in euro)
- 200/uur
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Ik had een afspraak in Rotterdam Zuid met een meisje dat zo verlegen bleek dat ik me afvroeg of ze het werk wel met plezier deed. Gelukkig had ze een huisgenote om er voor een trio bij te vragen en zo ontmoette ik Hanna, die zich meteen een enthousiaste liefhebber betoonde.
Het werd een wat wonderlijke avond, waarbij Hanna, die niet was voorbereid op een klant, nog wat telefoontjes moest afhandelen, maar het werd steeds leuker, vooral toen het eerste meisje vertrok naar een andere afspraak en Hanna en ik nog wat extra tijd voor elkaar hadden. Uiteindelijk werd het wat later (en duurder) dan voorzien, maar ik heb zelden zo'n leuke nachtelijke ontmoeting gehad.
Ze spreekt redelijk Engels. En nu het slechte nieuws: ze vertrekt 15 augustus en is pas in december weer in Nederland.
Het werd een wat wonderlijke avond, waarbij Hanna, die niet was voorbereid op een klant, nog wat telefoontjes moest afhandelen, maar het werd steeds leuker, vooral toen het eerste meisje vertrok naar een andere afspraak en Hanna en ik nog wat extra tijd voor elkaar hadden. Uiteindelijk werd het wat later (en duurder) dan voorzien, maar ik heb zelden zo'n leuke nachtelijke ontmoeting gehad.
Ze spreekt redelijk Engels. En nu het slechte nieuws: ze vertrekt 15 augustus en is pas in december weer in Nederland.