Recensie Hanna(h) pvdd 17M 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

MasterofVape

Wandelaar
39
09/06/24
15
3
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Beste forumleden

Ik schrijf deze recensie eerder als afrader voor de dame die in de nachtdienst op dit adres zit. Haar naam is hanna(h), blond klein meisje met mooi figuur en tattoos op hard arm en hand.

Ik had deze dame nog nooit gezien, maar direct wel betaald voor een halfuur, omdat je dan normaal gezien nooit ontevreden buiten gaat. Hier was dit jammer genoeg wel het geval. Het begon al bij het binnenkomen, na betaling dat ze direct haar kleren uitdeed en op het bed ging liggen wachten, dit heb ik niet zo graag, geeft mij altijd het gevoel dat het gehaast is en ze je zo snel mogelijk buiten wil kuisen.

Oke eens ik op het bed ging liggen , ging ze eigelijk vrij hardhandig om met mijn jongeheer. Erin knijpen, hard aan trekken etc. Ik kreeg hem er gewoon niet hard van !! Pijpen was ook ondermaats, redelijk zacht haar lippen errond, en ze pijpte niet door. Telkens als ik wat stijf werd stopte ze ermee en ging ze kijken of de condoom nog goed zat. Hatelijk. Na +/-15min dan toch wat opgewonden geraakt en tot de daad overgegaan. Maar toen we nog geen 10 minuten bezig waren, begon ze al over de tijd te memmeren en was de zin gelijk al terug over.

Ik heb al meerdere keren in gent zo een slechte ervaringen gehad, ik weet echt niet of het aan mij ligt of wat nu eigelijk het probleem is. Ik heb voor mezelf besloten om geen ramen meer te bezoeken en enkel nog prive te gaan, dit bevalt me precies meer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan