jeroen3040
Stamgast
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 4,00 ster(ren)
- Anaal bij sekswerker
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Klaarkomen in mond
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- D (fake)
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Maandag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/deventer/1003009-hanna
- Totale kosten (in euro)
- 200
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Afgelopen maandag deze parel bezocht, voor de verandering een latina in het oosten van het land die zeer goede service levert! Totale kosten waren 200 EUR (150 EUR + CIM 50 EUR) voor 1uur.
Afspraak maken ging vlot via de app wensen doorgeven prijs afgesproken en alles werd nagekomen. Het is de dame van de foto's ze kan helaas maar een beetje Engels mondeling, maar gelukkig kan ik wel Portugees dus zo konden we elkaar toch nog begrijpen
Ze kan zeer goed pijpen ook als je groot geschapen bent met veel spuug en variatie. De ballen worden ook ook onder handen genomen, moest mijn best doen om niet klaar te komen tijden pzc. Intiem was ook zeer lekker ze doet goed mee en lijkt zelf te genieten veel posities aan bod gekomen. Eerste ronde condoom volgespoten doggy stijl in haar nauwe poes en tweede ronde heeft ze mij klaar gepijpt, heb haar mondje goed vol gespoten.
Enige minpunt vond ik ontvangst locatie, bed was oké, alleen jammer dat je niet kan opfrissen.
Kortom, voor mij zeker voor herhalingvatbaat ik ga haar zeker nog eens bezoeken komende week.
Afspraak maken ging vlot via de app wensen doorgeven prijs afgesproken en alles werd nagekomen. Het is de dame van de foto's ze kan helaas maar een beetje Engels mondeling, maar gelukkig kan ik wel Portugees dus zo konden we elkaar toch nog begrijpen
Ze kan zeer goed pijpen ook als je groot geschapen bent met veel spuug en variatie. De ballen worden ook ook onder handen genomen, moest mijn best doen om niet klaar te komen tijden pzc. Intiem was ook zeer lekker ze doet goed mee en lijkt zelf te genieten veel posities aan bod gekomen. Eerste ronde condoom volgespoten doggy stijl in haar nauwe poes en tweede ronde heeft ze mij klaar gepijpt, heb haar mondje goed vol gespoten.
Enige minpunt vond ik ontvangst locatie, bed was oké, alleen jammer dat je niet kan opfrissen.
Kortom, voor mij zeker voor herhalingvatbaat ik ga haar zeker nog eens bezoeken komende week.