Fabricious
Newbie
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 5,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.80 m - 1.90 m
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Shift
- Ochtend
- Dag
- Zaterdag
- Totale kosten (in euro)
- 50
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Al sinds een jaar of acht bezoek ik regelmatig de volle Slowaakse blondine Hana. Zo ook vandaag. Wie van wat vollere vrouwen houd met killer curves ( met name PAWGS ) is bij deze goedlachse blondine aan het goede adres! Ik ben gek op dikke billen en zij heeft een heerlijke volle kont met de juiste vrouwelijke vormen die zijn versierd met mooie tattoos. Ik app haar altijd eerst voordat ik ga rijden vanuit Utrecht. Zoals altijd reageerde ze snel zei ze dat ze er was met een grijnzende duivel emoticon erbij en dat betekent meestal dat ze er zin in heeft! Rond een uur of elf in de ochtend arriveerde ik in het Schipperskwartier. Ze heeft een vaste plek op de Verversrui 5 (meest rechtse raam van de vier). Toen ik de straat in liep zag ik al in de weerspiegeling van het raam dat ze er stond! Met een stijve pik al in m'n broek stapte ik bij haar naar binnen. Binnen enkele minuten lagen we allebei naakt op bed en begon ze me vol overgave te pijpen. Ze snapt precies wat ik lekker vind en heb altijd echt het gevoel dat ze er zelf ook van geniet! Doggystyle is mijn absolute favoriet en zeker met haar heerlijke volle, zachte kont. Ik denk dat ik haar een kwartier heb geneukt met afwisselend tempo van stoten. Totdat ik een popper erbij nam waardoor m'n geilheid de pan uit vloog en ik me hard en diep klaar neukte. En als ik m'n pik uit haar terug trek schud ze altijd nog even voldaan met haar zalige billen. Man oh man wat een heerlijke dame. Mijn droomvrouw. Als het even kan morgen weer!!!