Recensie Guadalupe, Dilsen (vh Aarschot, Brugge, Geraardsbergen, Harelbeke, Ninove) 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Boobfreak

Newbie
4
25/06/24
2
2
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
120 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/guadalupe/
Totale kosten (in euro)
300
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Een maandje geleden eens deze dame bezocht (adverteerde toen nog in Ingelmunster) en werd nogal bedrogen toen ik daar toekwam.

Is totaal de dame niet van op de foto's om te beginnen. Ze is wel mooi maar niet wat ik had verwacht. Toen we wat aan het praten waren tussen rondes vertelde ze me dat ze 47 jaar was terwijl ze adverteert als 24jarige. Ze vroeg me of ik een trio wou met haar vriendin, dat ging mijn eerste trio zijn dus ben ik erop ingegaan. Ze vroeg me 150 extra te betalen en ik vroeg me af waarom ik dat aan haar moest betalen waarop ze zei dat ze het wel ging regelen met haar vriendin. Na de betaling zei ze dat haar vriendin niet ging komen ( ze had haar gsm niet uitgehaald en de kamer niet buitengeweest dus ze was nooit van plan een vriendin erbij te halen ) en dat we 2 uur gingen samen besteden in plaats van 1 maar met volledige service.

Dat was ook gelogen want veel service was er niet. Tongzoenen staat in haar advertentie en deed ze niet, want toen ik haar wou kussen draaide ze haar hoofd weg. Tussen 2 rondes wel een niet slechte massage gekregen, maar echt goed was het ook niet. pzc adverteert ze ook maar wou ze niet doen. Na het eerste uur vroeg ze in gebrekking engels of ik moe was en even wou slapen, waarop ik nee antwoorde en we hebben nog even wat geknuffeld omdat mijn soldaat even moest rusten. Toen zei ze verschillende keren dat ze wou slapen maar ik zei haar dat ik betaald had voor 2 uur dus dat ik daar geen uur gewoon wou liggen. Daar wou ze niet echt op ingaan dus ben ik maar gewoon naar huis vertrokken.

Ik moet leren wat asseriever zijn op zo'n momenten maar dit was dus geen geslaagde date en weeral iemand die over veel zaken liegt, wat nog veel lijkt te gebeuren.

Geen aanrader.

Dus als ik het goed begrijp, ben je niet alleen ingegaan op een nepadvertentie van iemand die zich voordeed als iemand anders, maar heb je ook nog eens het dubbele bedrag laten aftroggelen? Sorry dat ik het zeg, maar zo verziek je de boel en moedig je oplichting alleen maar aan. Gouden regel: als de dame niet de dame van de foto's is: vetrekken!!!

Dus als ik het goed begrijp, ben je niet alleen ingegaan op een nepadvertentie van iemand die zich voordeed als iemand anders, maar heb je ook nog eens het dubbele bedrag laten aftroggelen? Sorry dat ik het zeg, maar zo verziek je de boel en moedig je oplichting alleen maar aan. Gouden regel: als de dame niet de dame van de foto's is: vetrekken!!!
Tja, we maken allemaal fouten. Daarom dat ik hier een recensie plaats zodat anderen deze fout niet zouden maken. ik heb al recensies gezien waar anderen ook binnengaan ondanks de vrouw er niet (volledig) uitziet zoals op de foto's. Eens je zover hebt gereden en de goesting is er hoop je dat het niet zo slecht zal uitdraaien zoals bij mij is gebeurd.

Ik zal deze fout zeker niet nogmaals maken. Over het feit dat ik moet weggaan als het de dame van de foto's niet is geef ik je gelijk, maar met de vinger wijzen naar mensen dat zij dit zo aanmoedigen is nergens voor nodig. Als die vrouwen willen, blijven ze dit sowieso toch doen. Het is net als zeggen dat een schaarsgeklede vrouw erom vraagt verkracht te worden. Met alle respect maar dit slaat nergens op. Dit forum is om mensen te laten weten waar ze best wel en niet gaan.

Terug
Bovenaan Onderaan