Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenOmgeving maakt me niet uit. Ik wil gaan voor de pure perfecte tantra ervaring@Rampetamp welke omgeving zoek je?
Ja dan moet je niet hier op deze site kijken maar op tantra site''sOmgeving maakt me niet uit. Ik wil gaan voor de pure perfecte tantra ervaring
Dan zit je hier verkeerd vrees ik want echte Tantra heeft een ander doel dan klaarkomen :-;Omgeving maakt me niet uit. Ik wil gaan voor de pure perfecte tantra ervaring
Ik stuur je straks een PMOmgeving maakt me niet uit. Ik wil gaan voor de pure perfecte tantra ervaring
Amazonemassage is een gezellige en harmonieuze ruimte in Groningen. Wij zijn twee masseuses die geïnteresseerd zijn om u een moment van genot te bezorgen waarbij alle aandacht 100% op u gericht is en u zich goed voelt.
Laat u verwennen met deze 3 soorten massages.
standaard ontspannende massage. Het is een soort massage met een krachtige techniek waar je die nodig hebt, maar tegelijkertijd zacht, waarbij kracht en zachtheid door je hele lichaam worden gecombineerd. 30 min- 45 euros
60 min- 60 euros
gemengde tantrische massages. Massage met tantrische aanrakingen.
Het eerste deel van de massage ontvang je de traditionele ontspannende massage en daarna zul je energie ontladen met tantrische aanrakingen.
Onze sterrenmassage.
Amazone-massage
Het is een combinatie van de voorgaande, het verschil is dat we met bamboe werken, waarbij ontspanning, sensualiteit en de voorouderlijke wijsheid van onze Pachamama worden gecombineerd.
Ik ga binnenkort naar Deva in Nijmegen. Zie ook www.bodyconnections.nl.Hallo,
Heeft iemand een goed adresje/ervaring voor een tantra-massage, eentje waar je bijna de hele tijd balanceert tussen "hemel en aarde", plagend, teasend ?
Zoe ook mijn recensie onder dit topicIk ga binnenkort naar Deva in Nijmegen. Zie ook www.bodyconnections.nl.
Kijk ook even op:
Deva (massage) Arnhem/Nijmegen
op dit forum
Klinkt erg goed, is het de gene die afgebeeld staat op een foto (marktplaats)?Helemaal eens met MPR. Ik kom er ook regelmatig. Annet doet het fantastisch. Wat haalt zij een berg energie uit je ballen die ze vervolgens kundig over je lichaam verspreidt. Daar kan ik niet stil van worden, niet rustig van blijven liggen en niet droog van blijven.
Thanks, dat dacht ik al inderdaad. Helaas niet mijn type vrouw tbh.De foto waar ze samen met haar partner op staat in 100%
OosterparkwijkWaar is dit precies?
Waar blijft je ervaringen die je het afgelopen half jaar hebt opgedaan!!!Hallo,
Heeft iemand een goed adresje/ervaring voor een tantra-massage, eentje waar je bijna de hele tijd balanceert tussen "hemel en aarde", plagend, teasend ?
Op tantrawijzer staan betrouwbare adressen.@Liefhebber54 , wat zijn dan de plekken waar wél heen moeten? Daar zouden we echt mee geholpen zijn
Interessante dame. Wat zijn de kosten en is zij naakt tijdens de sessie ?Kijk eens naar Healing-Hands in Lieren. Ik ben een aantal keren bij Annet geweest. In 1 woord fantastisch.
Voor tantra massage moet je bij tantra site s kijken , tantra heeft niks met ontlading te maken.Wil graag een tantra massage ervaren met een handmatig hoogtepunt in de regio utrecht/gelderland iemand tips ?
Welke sites raad je aan ?Voor tantra massage moet je bij tantra site s kijken , tantra heeft niks met ontlading te maken.