Goede BJ met CIM, Mechelen Boom e.o.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Tommyverb

Vaste klant
166
20/06/22
47
2
Hello Waar kan ik terecht voor een echt goede blowjob met cim? Meesten zijn al moe na 5min... Looks niet echt belangrijk maar ook liever niet heel lelijk of heel dik... Tips kunnen ook via dm Annelies/liesje in Mechelen is wel ok maar zoek iets anders. En dat cim deel is toch wel echt belangrijk voor me.

Had dit bericht al geplaatst maar is verdwenen zonder enige waarschuwing🤔

Zelf geen ervaring, maar ik lees hier goede reviews over haar. Ben ik zelf ook zeer benieuwd naar om eens te ontmoeten.

Annelies/liesje in Mechelen is wel ok maar zoek iets anders.
Wat moet ik dan onder 'iets anders' verstaan? Wat zoek je precies?

Als je Annelies/Liesje kent en ok vindt, neem ik aan dat zij jou ook al gepijpt heeft, en persoonlijk kan ik mij in of rond de streek van Mechelen - Leuven op dit moment maar heel moeilijk voorstellen dat er eentje zou zijn die nog leuker pijpt dan het meisje dat 'Liesje' speelt. Ik weet wel, dat zij niet met elke klant evenzeer klikt, maar dat is wel bij elke dvp zo. Zij selecteert, en ze zal denkelijk niet met iedereen alles doen.

Een dvp zal dus vaak ook niet met iedereen cim toelaten, maar cim is ook wel heel intiem. Misschien klinkt het raar, maar ik ben zelf niet echt een pijp-liefhebber. Tenzij mijn vriendin het doet, want die is super, maar dat is dan ook seks met liefde, dat is totaal wat anders dan gewone seks voor de fun. Maar Liesje komt naar mijn perceptie heel erg dicht in de buurt van mijn vriendin. Zij is ook een serieuze meid, heel normaal, geen dvp met een hoek af. Je kan er mee praten en ze doet haar best om te luisteren naar wat je leuk vindt. Ook wat betreft de manier van pijpen dus.

woonde vroeger kanten berchem , antwerpen had er toen een pools/russische dame denk dat ze anja noemde redhead vol tattoos , ws men 1ste prive betaald vr 1h , gebleven voor 2hield van sex , ws zalig 2 weken daarna , mee met haar en haar belgische vriend meegemogen naar club paradise wouw , super ervaring top meid nu getrouwd en gestopt (jonge mag zen 2 pollekes kussen)

Schrijf jouw reactie...
Terug
Bovenaan Onderaan