Goddess Coco Groningen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Gruwxdhk

Wandelaar
30
10/10/22
14
Vorige week had ik een afspraak gemaakt met goddess coco via WhatsApp en heb met haar afgesproken vandaag om 11:30.

Ik had gisteren nog mijn fetisj-verlangens en don'ts via WhatsApp verstuurd. Eenmaal aangekomen op het adres werd er niet open gedaan. Via WhatsApp en telefoon heb ik haar geprobeerd te bereiken maar zonder resultaat. Ik heb dus voor saus een vrije dag opgenomen en ik heb 240 km heen en 240 km terug gereden.

Ik zie haar advertentie op sexjobs niet meer staan, maar hierbij haar twitter https://twitter.com/goddess_coco22

Wees gewaarschuwd!

Ik twijfel of we de term 'Goddess' voor dit soort huis, tuin- en keukenmutsen moeten gebruiken... Coco is een hobbyhoer die het leuk vindt om af en toe meesteresje te spelen. Ze is niet professioneel, ze is niet van nature dominant en de jaren achter het raam hebben haar psyche niet veel goed gedaan. Zo triest is het dan ook wel weer. Hou het wel verder respectvol heren

ooit champagne bij Haar bestelt, nooit ontvangen.... de meeste van de zogenaamde twitter findom Goddessen zijn uit op geld & onbetrouwbaar

Laatst bewerkt:
Vorige week had ik een afspraak gemaakt met goddess coco via WhatsApp en heb met haar afgesproken vandaag om 11:30.

Ik had gisteren nog mijn fetisj-verlangens en don'ts via WhatsApp verstuurd. Eenmaal aangekomen op het adres werd er niet open gedaan. Via WhatsApp en telefoon heb ik haar geprobeerd te bereiken maar zonder resultaat. Ik heb dus voor saus een vrije dag opgenomen en ik heb 240 km heen en 240 km terug gereden.

Ik zie haar advertentie op sexjobs niet meer staan, maar hierbij haar twitter https://twitter.com/goddess_coco22

Wees gewaarschuwd!
Ja Goddes Coco vind ik opzich leuke vrouwtje aleen gesprek op niveau is lastig met haar wel lekker ding maar ind niet van nature dominant meer gespeeld helaas en ze zegt van niet maar met wat extra betaling gaat ze helemaal naakt zeker keertje waarx toch wel .

Terug
Bovenaan Onderaan