- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 3,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 3,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 40-50
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- A
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Zaterdag
- Totale kosten (in euro)
- 60
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Gloria is een dame uit de Oekraïne die al in meerdere clubs heeft gewerkt. Onder andere YinYang. Ze is slank, heeft halflang bruin haar wat vrij wijd uit staat, A cup en ik kan me geen tattoos herinneren. Ze heeft een leuke naturelle uitstraling. Ze heeft al meerdere keren haar 39e verjaardag gevierd, maar ziet er jonger uit dan haar leeftijd.
Haar tongzoenen was iets te mechanisch cirkeltjes draaien met haar tong naar mijn zin. Ze kan haar mond beter gebruiken voor het pijpen (ZC). Man man, ze kan direct mee met mijn toppers in Sixsens: Vanessa en Mimi. Daar ook nog een tijd in 69 van genoten. Daarna met wat moeite en heel voorzichtig mijn Barokkar naar binnen geschoven. Ze is in ieder geval lekker strak. Toen het ook voor haar comfortabel was het tempo opgevoerd en mijn condoom gevuld. Een prima eerste kennismaking!
Haar tongzoenen was iets te mechanisch cirkeltjes draaien met haar tong naar mijn zin. Ze kan haar mond beter gebruiken voor het pijpen (ZC). Man man, ze kan direct mee met mijn toppers in Sixsens: Vanessa en Mimi. Daar ook nog een tijd in 69 van genoten. Daarna met wat moeite en heel voorzichtig mijn Barokkar naar binnen geschoven. Ze is in ieder geval lekker strak. Toen het ook voor haar comfortabel was het tempo opgevoerd en mijn condoom gevuld. Een prima eerste kennismaking!