Recensie Evi, ginger, Oost-Vlaanderen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Vic4

Newbie
20
08/10/22
4
1

Iemand?

//mod edit 28-2-25
verplaatst naar recensies.
Deze post mee voor link.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik was er al eerder ... de foto's zijn eerlijk én waargetrouw. Het is een héééél lekker ding ! Met overschot de lekkerste bij wie ik al ooit was. Een héél erg warme vrouw ook. Voor mij was/is wat ze biedt perfect daar ik geen nood aan intiem of beffen heb maar haar op zocht/zoek voor een uitgebreide edging. Ze luistert goed naar wensen en stuurt bij wanneer dat gevraagd wordt ...
Kortom; géén bandwerk maar een pareltje

ps. ze werkt met korte periodes dat haar advertentie online staat... wenst slechts een beperkt aantal klanten per dag

Kwaliteit boven kwantiteit!
En dat mag voor mij gerust zijn prijs hebben…

Evi is een heel rustige, verstandige en super sexy dame. Het was mijn eerste keer dat ik een afspraakje maakte voor een tantra/erotische massage, maar ze stelde me direct enorm op mijn gemak. We hadden een goede, diepgaande babbel, waarna ze me uitnodigde om me te ontkleden en op mijn buik op bed te gaan liggen.
Hoewel ze prachtige lingerie droeg koos ik er toch voor om de massage volledig naakt te geven. Ze begon rustig mijn rug te masseren om me zo geleidelijk aan in extase en volle ontspanning te brengen. Onze handen verstrengelden in elkaar terwijl ze naakt op me lag. Echt een heel naturelle ervaring. Toen vroeg ze me om me om te draaien en na een intense kus (waar ze top in is), begon ze me verder te masseren. Ook mijn penis en ballen begon ze te masseren, ze deed dat echt heel rustig en fijngevoelig, zoals dat hoort bij tantra. Daarna begon ze me rustig te pijpen waarna ik spuitend klaar kwam. Omdat er nog tijd over was en ze er zelf ook van genoot, deed ze gewoon lekker verder, zowel manueel als oraal. Net zoals ze goed kan kussen kan ze ook heerlijk pijpen en aftrekken. Ze heeft een heel zachte huid en ruikt heerlijk. Haar poesje is heel verzorgd, net zoals Evi in het algemeen.
Perfect wat ik zocht en eens nodig had, de tweede date is intussen ingepland en ik kijk ernaar uit. Mocht ze op het einde van onze date gevraagd hebben om verder te gaan en haar ook te laten genieten dan had ik dat met veel plezier gedaan, maar omdat ze haar grenzen duidelijk afbakent respecteer ik dat en heb dat zelfs niet gevraagd. Dat was voor mij ook niet het doel, maar het was een heel intens moment samen… twee weken later geniet ik nog steeds na 😊

Blij dat ik 1 van haar zeldzame klantjes ben en uitkijkend naar onze aanstaande date… 😊

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan