- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Klaarkomen in mond
- Pijpen zonder condoom
- Speciale kleding verzoek
- Vingeren
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Rood
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 15 minuten
- Dag
- Woensdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/blowjob-door-girl-next-door.html
- Totale kosten (in euro)
- 120
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Tweede maal bij Ginger langs geweest. Zij zet haar advertentie maar om de paar maanden online, dus ze date maar heel zelden. Als zij dates doet en het past voor mij, dan ga ik er altijd effe langs. Cardate, enkel pijpen. Aan de dure kant voor enkel pijpen en maar 15 minuutjes, maar ik vind het zo'n mooie en lieve meid dat ik het niet erg vind. Echt het type meisje waar ik meteen op zou vallen als ik ze ergens 'normaal' tegen kwam. Om haar aan mijn leuter te zien zabberen is echt een droom. Haar pijpkunsten zijn verbeterd sinds de laatste keer, lekker sloppy, goeie afwisseling tussen snel en traag, een soort perineum massage deed ze ook. Deepthroaten kan ze niet, maar ze gaat wel zo diep ze kan, tot ze moet kokhalzen. Ze vindt het ook niet erg als je even de leiding neemt en haar mond neukt, wel een paar breaks moeten pakken daarmee door kokhalzen
Strelen mag, vingeren eigenlijk niet, maar ik kon het niet laten en heb toch even mijn hand in haar string gestoken, ze reclameerde hier niet op. Heb mijn vinger wat heen en weer over haar poesje gestreeld en ben een paar keer naar binnen gegaan, ze stond best wel nat en heeft er niks over gezegd. Misschien niet echt de bedoeling dus, maar ze vindt het duidelijk ook niet zo erg, dit vond ik erg geil en ben dan ook niet veel later diep in haar keeltje klaargekomen.
Ik had ook gevraagd of ze een wit setje lingerie en pumps met over de knie kousen kon aandoen, dit heeft zij gedaan. Vorige keer had ik een school girl outfit gevraagd (ja ja, maar ze ziet er zo jong uit ) en dit was ook geen probleem.
In haar advertentie zegt ze dat ze 23 is, ik gok dat ze een paar jaar ouder is (25-26 max), maar ze kan makkelijk voor 23 (of zelfs jonger) doorgaan.
Normaal hou ik van het hardere werk, een half uurtje doorbeuken is wat ik het liefst doe. Dit is dus een beetje een guilty pleasure van mij, op zich weinig en oncomfortabele actie (in de auto) voor de prijs, maar ik blijf er toch naartoe gaan voor die leuke, echte dame met de mooie benen en grote blauwe ogen! Noem me sappig, maar het is wat het is
Strelen mag, vingeren eigenlijk niet, maar ik kon het niet laten en heb toch even mijn hand in haar string gestoken, ze reclameerde hier niet op. Heb mijn vinger wat heen en weer over haar poesje gestreeld en ben een paar keer naar binnen gegaan, ze stond best wel nat en heeft er niks over gezegd. Misschien niet echt de bedoeling dus, maar ze vindt het duidelijk ook niet zo erg, dit vond ik erg geil en ben dan ook niet veel later diep in haar keeltje klaargekomen.
Ik had ook gevraagd of ze een wit setje lingerie en pumps met over de knie kousen kon aandoen, dit heeft zij gedaan. Vorige keer had ik een school girl outfit gevraagd (ja ja, maar ze ziet er zo jong uit ) en dit was ook geen probleem.
In haar advertentie zegt ze dat ze 23 is, ik gok dat ze een paar jaar ouder is (25-26 max), maar ze kan makkelijk voor 23 (of zelfs jonger) doorgaan.
Normaal hou ik van het hardere werk, een half uurtje doorbeuken is wat ik het liefst doe. Dit is dus een beetje een guilty pleasure van mij, op zich weinig en oncomfortabele actie (in de auto) voor de prijs, maar ik blijf er toch naartoe gaan voor die leuke, echte dame met de mooie benen en grote blauwe ogen! Noem me sappig, maar het is wat het is