Voormalig lid 26028
Vaste klant
GFE Jessica
Hallo heren, Ik ben Jessica 25j , ik ben sensueel en elegant.Ik hou ervan om te genieten van goed gezelschap en je natuurlijk te laten
www.redlights.be
de advertentie trok mijn aandacht wegens
- mooie foto's
- gericht op GFE, contact belangrijk, niet gericht op lopende bandwerk
- Nederlands sprekend
- beetje duurder dus geen Oost Europees, Zuid-Amerikaans of Chinees gevalletje dat haar lichaam voor een habbekrats aan de lopende band aanbied.
en wat bleek hier nu van in de praktijk?
- eerst het contact maken; dit is via sms en in het Nederlands, het is direct duidelijk dat dit met haar is en niet met een tussenpersoon
- mooie foto's;.... de werkelijkheid is nog veel beter!!!!
Extreem mooie verschijning gaf zelfs bij mij een beetje het ongemakkelijk gevoel; dit klopt niet wat moet die wel van mij denken, ik ben geen George Clooney of Bradd Pitt. We spelen heel duidelijk in een verschillend divisie, maar dit stoorde haar kennelijk niet.
- GFE,++++ superlieve persoon. ik heb hier geen recensie van gemaakt met alle privé seksuele handelingen
"see for yourselve" zou ik zeggen iedereen doet dit anders, aangezien ik vooral op zoek was vanaf moment één dat ze de deur open deed naar contact dat blijvend zou zijn niet gekozen voor "een snelle wip " maar voor contact
We hebben heerlijke sex gehad maar ook enorm veel tijd genomen elkaar te leren kennen.
Een andere klant zal misschien direct kiezen voor sex sex sex en wie weet vind jessica dat ook wel leuk maar dat was nu niet mijn eerste keuze.
Laatst bewerkt: