Reageer op onderwerp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

De Geleenstraat heeft dat ook. Cameras buiten en in de algemene ruimtes, geen cameras in de kamers.

Uhm, je betaald een dame voor haar tijd. Is de tijd om dan is de tijd gewoon voorbij. Dit werk is geen liefdadigheid. Als je gratis sex wilt zijn er nog genoeg websites waar je dat kan vinden om een gratis date te krijgen.

Een dame moet echt sterk in haar schoenen staan in dit werk. Het wordt altijd enorm onderschat. De meeste mensen denken dat het makkelijk geld verdienen is. Dat is het niet.

Zoals mijn vrouw altijd zegt: "Het is snel geld, niet makkelijk geld".

Daar dacht ik ook meteen aan.

Iedere raambuurt heeft inderdaad zo'n man rondfietsen. De dames hebben de diensten van die man nodig. Ze hebben zelf geen tijd om naar een winkel te gaan midden in hun raamdienst. Tijd is en blijft geld.

De man die het brengt verdient er natuurlijk ook op, een paar euro om precies te zijn.

Helaas dat er dan mannen zijn die denken dat het de pooier is 🙄

Dit soort traumatische ervaringen tekenen je voor het leven. Mijn vrouw is in het verleden ook bijna vermoord geweest. Ze is trans en dat vond de man niet goed, die was in zijn "eer" aangetast. Naaldhakken als wapen gebruiken heeft haar gered. Dan weet je denk ik al genoeg.

Terug
Bovenaan Onderaan