Recensie Gesundheits massage Düren 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Massaman

Stamgast
398
02/11/21
172
23
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Duits
Origine
Aziatisch
Leeftijd
50+
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Eerst gestopt bij TCM in de Schillingstrasse maar enkel een Tibetaanse oma aanwezig en verder gegaan naar het centrum. Wat raar is is dat deze in de winkelbuurt is in een passage. Aanbellen en naar 2e verdieping. Ook hier een oudere Chinese met gekleurd haar maar zag er wel geiler uit en speelser dus toch gebleven. Ze vraagt hoelang ik wou (half uur).
Wil je alles? Euhm ja zeker…is 80 zegt ze. En dan: mit oder ohne Gummi? (Condoom) ik dacht pijpen liever zonder dus zeg zonder. Glaasje water gekregen, geen wasje vooraf geen vochtige doekjes, massage begint, zij reeds naakt. Denk toch een 15 minuten vrij stevige massage en dan speeltijd. Overal likjes, pijpen zeker niet slecht wel geen deeptroath. Wat schijnneuken en met mijn eikel over haar clit wrijven en plots hop erin😮😮 Dat had ik dus niet verwacht en doe dat normaal ook niet maar bon het was te laat. Na zij een tijdje op mij de rollen omgedraaid, zij op tafel ik rechtstaand haar hard genomen wat ze graag had precies. Nadien nog wat massage en douchen. Ik gaf in het begin 100 en vroeg mag ik mijn 20 nog terug a.u.b.? Ahnee zegt ze zonder condoom is het 20 extra. Haar gezegd dat ik dit niet vind kunnen prijs spreek je op voorhand af niet erna. Val je op rijpe vrouwen die tegen een stootje kunnen ja, maar al bij al voor mij geen herhaling.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan