Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Normaal
Ik denk dat jullie (jij en Krokettje) elkaar mis begrijpen. Ik verduidelijk even (hoe ik het zie) 1/ het desbetreffende meisje noemt niet Antonella maar Antonia (mogelijks heeft ze haar naam veranderd en is haar nickname nu idd. Antonella ???) 2/ als ze staat op de plaats zoals voor haar 'verlof' dan staat ze helemaal niet in bar Crazy Cabaret maar wel er schuin tegenover aan de overkant (10 meter) Schepenvijverstraat 23/3 (Babylon). Dus recht tegenover Le Pink (kant Schepenenvijverstraat) en schuin tegenover Bar Crazy Cabaret (das dus idd. op de hoek waar 3 dames zitten onder één dak maar ik heb daar Antonia de laatste 4 jaar nooit weten zitten). Ze stond voor zover ik weet altijd op nr 23 (venster 3 soms maar eerder uitzonderlijk venster 2). Ik hoop dat dit het een en ander verduidelijkt (voor zover ik niet fout ben uiteraard). Ze werkte vroeger altijd in de nachtshift en nu allicht nog maar tot 23u00 gezien het verplichte sluitingsuur. Ik vraag me af hoe laat ze begint ??? (17u30 of vroeger ???). Grt. Dorisday.