Reageer op onderwerp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Vrijdag rond 16 uur nog eens een stapje gedaan in Gent en er ongeveer 2 uur geweest was moeilijk om een keuze te maken, nu ja beter zo dan dat je geen keuze moet maken. Mijn keuze ging namelijk tussen 2 dames, maar uiteindelijk gekozen voor luisana. Nu was de vraag of er iemand ervaring heeft met het meisje die in bar navy werk 2m? Zit in de midden en ze had gisteren en zwarte kanten string aan hoog opgetrokken en ze had een heel lekker 😋 kontje omdat haar string hoog opgetrokken was zag ik ook dat ze op haar been naast haar poesje een tattoo had met het schrift FUCK YOU in druk letters en ze draagde ook zwarte hoge heels met glinsterjes.zwart haar en een challenge heel knap snoetje vindt ik, ze heeft wel iets mee van Olga leyers als ik ze in van zag zitten, heel knap meisje, sowieso men type maar weet niet of ze ook correct is? Gaf me op dat gebied niet zo'n goede indruk omdat ik een babbeltje heb gedaan aan de deur en gemerkt heb dat ze nogal opdringerig is, heeft er al iemand ervaring met haar. Van topje droeg ze een Bordeaux truitje (shirtje)

Terug
Bovenaan Onderaan