Geen reacties op advertenties

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Peerke65

Wandelaar
89
03/01/22
16
Hoi,
Hebben jullie de laatste tijd ook steeds meer dat er helemaal geen reacties komen als je reageert op een advertentie van sexjobs of kinky.
Stuur een nette, stel me voor en vraag gewoon op normale safe sex... Geen reacties van meerdere advertenties die wel worden geupdate. Niet via mail of whatsapp, nummer gewoon zichtbaar.
Benieuwd of jullie ook nog andere sites gebruiken en wat jullie bevindingen zijn.

Gewoon zoeken op Redlights... werkt prima!
Moet je in België wonen of vlakbij.
Ook veel reacties op Afspraakjes
Echt klasse vrouwen ook.

In Nederland is het vet wel van de soep.
Te veel mannen die zoeken naar niet te dure vrouwen ..... je moet ook wel. Privehuizen zijn er amper meer en thuisontvangst ook veel minder.
Vergelijk bijvoorbeeld ook de aantallen recensies tussen een Nederlandse provincie en een Belgische..( Limburg bijvoorbeeld)

Hoi,
Hebben jullie de laatste tijd ook steeds meer dat er helemaal geen reacties komen als je reageert op een advertentie van sexjobs of kinky.
Stuur een nette, stel me voor en vraag gewoon op normale safe sex... Geen reacties van meerdere advertenties die wel worden geupdate. Niet via mail of whatsapp, nummer gewoon zichtbaar.
Benieuwd of jullie ook nog andere sites gebruiken en wat jullie bevindingen zijn.

Werkt altijd het beste en snelste om te bellen, en dus niet mailen of appen. DVPs (of wie hun afspraakjes maar regelt) willen snelheid en duidelijkheid.
Je wilt vandaag komen, en hoe laat en voor hoe lang. Dat is het.

Hoi,
Hier hetzelfde, anderhalf jaar terug een advertentie van mijzelf op sexjobs geplaatst. Hier kwam best veel reactie op, ook veel scam, maar toch sowieso elke week één of twee serieuze reacties. Toen een jaar lang een vaste amateur dame gehad, die elke maand een avond langs kwam. Ik vond dit veel fijner dan een dvp.

Deze dame is hiermee gestopt, en sinds een maand staat mijn advertentie weer online. Ik plaats hem regelmatig omhoog, hij is wel 300 keer bekeken, maar ik heb nog maar 1 reactie. Deze dame had mij anderhalf jaar geleden ook al benaderd, is erg opdringerig en er staan genoeg negatieve verhalen over haar online.

Als iemand een andere plek weten om amateur dames te vinden hoor ik dat graag.

Ook heb ik een account op tinder waar ik op zoek ben naar betaald contact, hier af en toe een nieuwsgierige dame, maar nooit een serieuze reactie op.

Werkt altijd het beste en snelste om te bellen, en dus niet mailen of appen. DVPs (of wie hun afspraakjes maar regelt) willen snelheid en duidelijkheid.
Je wilt vandaag komen, en hoe laat en voor hoe lang. Dat is het.
Het merendeel van de dames heeft juist in haar profiel staan dat je juist niet moet bellen, maar alleen mag appen of mailen en dat bellen niet wordt opgenomen. En terecht, want het is behoorlijk irritant voor zowel de dame als haar klant van dat moment als tijdens een date de telefoon overgaat. En de dames hebben ook een priveleven naast het daten, dus dan kan ze zich ook in situaties bevinden waarin bellen niet uitkomt.

Het beste werkt nog geduld hebben en niet 'stalken' door er meerdere berichten achteraan te sturen.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan