WHEM Gaby, het landhuisje, Overloon

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

mrmystery

Stamgast
668
19/11/21
408
39
Ik maak toch nog een topic hierover.
Heeft niemand deze mooie dame bezocht? Volgens de gastvrouw zijn de foto's pas gemaakt maar dat betwijfel ik.

ze is er nog alleen deze week. gisteren was de dame wel volgeboekt. dus ze heeft het blijkbaar druk. niemand die er iets over kan vertellen? ik wil er wel langsgaan maar il zie wisselende reviews over het landhuisje.

Ze is er inderdaad steeds maar voor een week. Ik had deze week al andere plannen, dus ik ga haar ook weer mislopen ben ik bang.

Ik kom er best regelmatig. Het is voor mij het huis dat het dichtste bij ligt met een eigen parkeergelegenheid. Mijn ervaringen met de dames zijn wisselend. De meeste zitten er maar een paar weken en reizen weer door. (Zoals gaby dus) Reviewen kan wel maar heeft dan weinig zin heb ik het idee.

De wisselende reviews zie ik ook, maar ligt wat mij betreft niet aan het huis. Het huis zelf vind ik wel gewoon netjes en modern ingericht.

kun je verlengen anders wil ik best 30 min proberen om eventueel tot 45 min te verlengen. vind bijbetaling voor pzc en tz ook minder om te doen.

zolang ze trouwens de dame is op de foto zal ik best kunnen genieten 😂

Verlengen heb ik nog niet gedaan, maar als ze daarna geen afspraak heeft staan is het wel mogelijk denk ik?

Extra's betekent bijna altijd bijbetalen helaas. Bijv. pzc+tz voor €50 als de dame het überhaupt doet. De meeste negatieve reviews die ik lees komen ook daardoor, bijbetalen of diensten niet juist aangevinkt etc.

Dan ga ik liever een keer naar dynamiteprive of house of pleasure. Die hebben schappelijker prijzen. volgens mij betaal je niet extra voor pzc en tz. 1 uur is ook goedkoper. Ik vind alleen die Gaby wel een lekker ding 😂

Ik ben in december bij Gaby geweest en eerlijk gezegt ben ik zo mooie meid nog niet tegengekomen ergens heel vriendelijk en de foto's kloppen echt ze is prachtig en heeft me stiekem een beetje verliefd gemaakt na mijn bezoek heb ik het landhuisje een e-mail gestuurd wanneer ze weer terug kwam

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan