- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen zonder condoom
- Vingeren
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Atletisch
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Woensdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/4903940-gaby
- Totale kosten (in euro)
- 100
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Gisteravond het pittoreske den Haag verruilt voor het Rotterdamse. Ik wilde op bezoek bij Carina. Na een minuut of 25 kreeg ik het huisnummer, straatnaam had ik al eerder gekregen. Aangekomen bij het betreffende nummer bleek het een winkel, en reageerde Carina plots niet meer.. snel klaar mee, dus op naar de volgende.
Gaby bleek letterlijk aan de andere kant van de straat te huizen, dus hop met de geit!
Wat een prachtige verschijning is het Mooie jonge meid met onversleuteld lolita lichaam.
Na overdracht van het geld ging ze naakt en begon te pijpen.
Dit deed ze heel vreemd, met onderbrekingen, terwijl ze hem gewoon in haar mond hield, niet diep ook.
Neuken was vrij standaard, maar ach wat een mooi uitzicht en geil koppie heeft deze meid.
Ted heeft er voor gezorgd dat haar lange zwarte haar flink door elkaar zat toen ik eenmaal met een diepe zucht klaarkwam.. wat een feest.
Een minpunt was er wel, ze wilde totaal niet zoenen.. dat was echt wel een beetje balen, zeker omdat in haar advertentie staat dat ze tongzoend en in haar tekst staat ook van alles over kisses enz enz..
Maar goed, al met al toch een prima bezoek bij een bovengemiddeld mooie meid.
Voor de verandering.. de foto's kloppen.
Gaby bleek letterlijk aan de andere kant van de straat te huizen, dus hop met de geit!
Wat een prachtige verschijning is het Mooie jonge meid met onversleuteld lolita lichaam.
Na overdracht van het geld ging ze naakt en begon te pijpen.
Dit deed ze heel vreemd, met onderbrekingen, terwijl ze hem gewoon in haar mond hield, niet diep ook.
Neuken was vrij standaard, maar ach wat een mooi uitzicht en geil koppie heeft deze meid.
Ted heeft er voor gezorgd dat haar lange zwarte haar flink door elkaar zat toen ik eenmaal met een diepe zucht klaarkwam.. wat een feest.
Een minpunt was er wel, ze wilde totaal niet zoenen.. dat was echt wel een beetje balen, zeker omdat in haar advertentie staat dat ze tongzoend en in haar tekst staat ook van alles over kisses enz enz..
Maar goed, al met al toch een prima bezoek bij een bovengemiddeld mooie meid.
Voor de verandering.. de foto's kloppen.