- Intiem
- 2,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 2,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Nederlands
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Oost-Europees
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- B
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Woensdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/nieuwegein/4284318-gabriella
- Totale kosten (in euro)
- 120
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
Vandaag voor de eerste keer bij Dynamite prive binnen gelopen. Het aanbod was beperkt je krijgt een flits van de dames te zien en er wordt snel een naam gemompel. Uiteindelijk voor Gabrielle gekozen dat was ongeveer de enige naam die ik kon verstaan en onthouden.
Gabrielle is een kleine ding met best een leuk snoetje en dat was ook de reden voor mijn keuze. Eenmaal op de kamer bleek ze wel een behoorlijk buikje te hebben.
Maar goed ze begon met haar kontje tegen mijn pik te schuren en daar ging de jonge heer wel van steigeren. Na een snelle wasbeurt even met haar poesje gespeelt maar vingeren was een no go.
Vervolgens in missionaris haar flink doorgeneukt waarbij ze wel kreunde maar voor mij allemaal een beetje te gemaakt naar mijn smaak.
Na een massage die wel ok was en een korte pijpbeurt, met condoom, heeft ze mijn pik bereden tot ik kwam.
Bij de derde ronde was ze wat aan het klungelen met het condoom. Mijn jonge heer was van slag en dat kwam niet meer goed. Nog wel een poging gedaan op zijn hondjes maar de echt druk was van de ketel.
Een mager 6-je meer geef ik het niet.
Zekere geen herhalingsgevaar.
Gabrielle is een kleine ding met best een leuk snoetje en dat was ook de reden voor mijn keuze. Eenmaal op de kamer bleek ze wel een behoorlijk buikje te hebben.
Maar goed ze begon met haar kontje tegen mijn pik te schuren en daar ging de jonge heer wel van steigeren. Na een snelle wasbeurt even met haar poesje gespeelt maar vingeren was een no go.
Vervolgens in missionaris haar flink doorgeneukt waarbij ze wel kreunde maar voor mij allemaal een beetje te gemaakt naar mijn smaak.
Na een massage die wel ok was en een korte pijpbeurt, met condoom, heeft ze mijn pik bereden tot ik kwam.
Bij de derde ronde was ze wat aan het klungelen met het condoom. Mijn jonge heer was van slag en dat kwam niet meer goed. Nog wel een poging gedaan op zijn hondjes maar de echt druk was van de ketel.
Een mager 6-je meer geef ik het niet.
Zekere geen herhalingsgevaar.