Reageer op onderwerp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

na de teleurstellende sessie met Maria liep ik snel door naar Gabriella jaa ze was er weer wat een echte schoonheid is het toch

zo vriendelijk en prachtig mooi tiener lichaam het was een genot om haar naakt te zien perfect tietjes waar ik lekker aan heb gezogen

bij binnen komst direct me pik gewassen en daarna plaats op bed genomen

Gabriella stond al klaar met het condoom ze heeft me heerlijk afgetrokken en begon hierna met het pijpen

het pijpen doet ze heel goed met diepuh halen en kijkt je hier erg geil bij aan

Hierna heb ik ook Gabriela op haar ruggetje gelegd met haar kutje omhoog en kon het feest beginnen ik heb haar lekker gestoten in missionaris.

Toen was het tijd voor doggy Gabriela heeft een goed kontje hiervoor het zweet droop van me voorhoofd tijdens het stoten ik ging lekker door zelfs tot plat doggy Gabriella genoot ervan zeker van want haar lichaam en kutje werden lekker nat en warm het duurde dan ook niet lang voordat ik grommen in haar klaar kwam helaas wel in het cd.

Gabriella is een hele jonge meid die je echt op je gerust maakt ze heeft lekker strak kutje en mooie tietjes

Ik ga zeker weten terug naar haar alleen 1 minpuntje ze scheert haar kutje nooit glad dan zou het echt perfect zijn haahh

Terug
Bovenaan Onderaan