Mijn Nederlandse collega zou over Gabriella zeggen " lekker wijfie voor een wippie " en ik moet hem volkomen gelijk geven.
Heerlijke malse prammen van het ideale formaat voor mij. Ik lijd aan het magnetisme van de dikke tetten.
Maar als puntje bij paaltje komt en mijn tongetje bij haar kutje en haar tongetje bij mijn piemeltje, wil ik nog maar één ding, d'erop en d'erin. Je moet de dingen benoemen zoals ze zijn, je moet een kat een kat noemen, een foef een foef, en goeie pay-sex is goeie pay-sex.
Dat was het.
Die scores geven op deze site vind ik wel niet gemakkelijk. Ik heb mijn vorige scores voor mijn recentste bezoeken even overlopen. Ik stel vast dat ik de vorige meisjes allemaal heb overrated in vergelijking met Gabriella. Het zij zo. Gabriella was mijn beste fuck sinds begin dit jaar.
Sommigen hoeren geven niet thuis als het aankomt op goeie geile sex, maar hier was ik meer dan welkom. Bij dit sletje worden alle gaatjes gebruikt en is het volgens mij onmogelijk om het te verkloten. Ze was on fire en deed een fantastic job.