Rayonfiller
Newbie
- Intiem
- 2,00 ster(ren)
- BDSM spel
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Anaal bij klant
- 4,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Spaans
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Blond
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Penislengte
- 15cm
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/gabriela-mistress-of-the-dominant-party.html
- Totale kosten (in euro)
- 200
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
Ik bezocht Gabriela op een woensdagnamiddag, na gechat te hebben met haar over afspraak en verwachtingen.
Ik ging voor de 'domination' treatment, waar ze heel snel van het een op het andere sprong, zonder echt veel overgave.
Op zich was wat ze deed wel oké, maar het was nogal mechanisch qua opbouw en ze was het iedere keer vrij snel beu, waarbij je achteraf dacht: waarom heeft ze mij nu 5 minuten aan een stoel gebonden?
Dan op mijn knieën voor haar, om haar 21cm in mijn mond te ontvangen.
Misschien zit die 21 er wil in, maar niet vandaag of toch niet wanneer ik er was.
Sowieso met condoom, ook nadat ik vriendelijk vroeg om hem te verwijderen.
Dus dan maar met een voorbindpenis, ik benen omhoog en zij bij mij binnen.
Wat toen gebeurde was wel magisch: ze pakte me heel hard in mijn kont, terwijl ze mij met veel glijmiddel aftrok en mij voor puta uitschold.
Het was zeer intens en allesoverheersend, zeker toen ik klaar kwam, moest ik 5 minuten bekomen.
Op het einde zei ze mij dat ze graag naar Gent kwam en hier veel fans had.
Ik was blijkbaar om 15u al haar vijfde klant.
Dat verklaarde misschien wel een en ander.
Dus, positief: heel lieve meid, mooi (ook al is ze iets zwaarder dan in haar foto's), weet van aanpakken
Negatief: een beetje gerusht, een harde lul was mooi geweest
Misschien moet ik nog maar eens teruggaan op een rustiger moment.
Ik ging voor de 'domination' treatment, waar ze heel snel van het een op het andere sprong, zonder echt veel overgave.
Op zich was wat ze deed wel oké, maar het was nogal mechanisch qua opbouw en ze was het iedere keer vrij snel beu, waarbij je achteraf dacht: waarom heeft ze mij nu 5 minuten aan een stoel gebonden?
Dan op mijn knieën voor haar, om haar 21cm in mijn mond te ontvangen.
Misschien zit die 21 er wil in, maar niet vandaag of toch niet wanneer ik er was.
Sowieso met condoom, ook nadat ik vriendelijk vroeg om hem te verwijderen.
Dus dan maar met een voorbindpenis, ik benen omhoog en zij bij mij binnen.
Wat toen gebeurde was wel magisch: ze pakte me heel hard in mijn kont, terwijl ze mij met veel glijmiddel aftrok en mij voor puta uitschold.
Het was zeer intens en allesoverheersend, zeker toen ik klaar kwam, moest ik 5 minuten bekomen.
Op het einde zei ze mij dat ze graag naar Gent kwam en hier veel fans had.
Ik was blijkbaar om 15u al haar vijfde klant.
Dat verklaarde misschien wel een en ander.
Dus, positief: heel lieve meid, mooi (ook al is ze iets zwaarder dan in haar foto's), weet van aanpakken
Negatief: een beetje gerusht, een harde lul was mooi geweest
Misschien moet ik nog maar eens teruggaan op een rustiger moment.
Laatst bewerkt: