Voormalig lid 12246
Newbie
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 4,00 ster(ren)
- BDSM spel
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Anaal
- Beffen
- Penismassage
- Pijpen deepthroat
- Pijpen zonder condoom
- Soft SM
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Atletisch
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Donderdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/561515-gabriela
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Deze dame stond al een hele lange tijd op mijn verlanglijst.
Normaal zit ze in Amsterdam maar dat is voor mij geen optie.
Nu was ze eindelijk in de buurt en kon ik een afspraak maken.
Contact via whatsapp ging prima in het Engels. Deze vrouw is super mooi en super lief.
Echt een droom vrouw. precies zoals op de foto's.
Bij binnenkomst kreeg ik al een super lekkere zoen. Ze stond daar in een doorzichtig zwart nachtponnetje. Appartementje was klein maar schoon en netjes.
Ik vroeg of ik even snel mocht douchen. Ze zei: Bij mij gaat niets snel he.. hahaha. Ze zette een lekker muziekje op begon te dansen en teasen.
We starten met een heerlijke tongzoen partij. Hierdoor raakte ik al aardig opgewarmd.
Toen pakte ze een flesje met poppers (had ik nog nooit gedaan) en ik werd me daar toch een partij geil van.
Ze houd ook van een beetje SM. keel dichtknijpen en spanking en zo.
Ik wilde eigenlijk ook anaal maar daar was ik te groot voor zei ze.. damn. Maar misschien de volgende keer zei ze dan kon ze zich erop voorbereiden.
Samen hebben we zeker 1,5 uur heerlijk rustig gevreeën maar ook geneukt als beesten. Constant heftig tongen en lichtjes bijten.
Ik had maar voor een uur betaald maar daar deed ze niet moeilijk over gedaan. Ze vond het zelf ook wel lekker. We klikte wel. Wat een vrouw! Echt ongelooflijk. Een super GFE!!
Toen we samen heerlijk klaargekomen waren gaf ze me nog een heerlijke massage.
Dit was tot nu toe de beste ervaring die ik ooit heb gehad met een DVP.
Wilde haar eigenlijk voor mezelf houden maar goed.. kennie he;-)
PS: Heb haar net weer geappt en zie haar vanmiddag nog een keertje!!
Normaal zit ze in Amsterdam maar dat is voor mij geen optie.
Nu was ze eindelijk in de buurt en kon ik een afspraak maken.
Contact via whatsapp ging prima in het Engels. Deze vrouw is super mooi en super lief.
Echt een droom vrouw. precies zoals op de foto's.
Bij binnenkomst kreeg ik al een super lekkere zoen. Ze stond daar in een doorzichtig zwart nachtponnetje. Appartementje was klein maar schoon en netjes.
Ik vroeg of ik even snel mocht douchen. Ze zei: Bij mij gaat niets snel he.. hahaha. Ze zette een lekker muziekje op begon te dansen en teasen.
We starten met een heerlijke tongzoen partij. Hierdoor raakte ik al aardig opgewarmd.
Toen pakte ze een flesje met poppers (had ik nog nooit gedaan) en ik werd me daar toch een partij geil van.
Ze houd ook van een beetje SM. keel dichtknijpen en spanking en zo.
Ik wilde eigenlijk ook anaal maar daar was ik te groot voor zei ze.. damn. Maar misschien de volgende keer zei ze dan kon ze zich erop voorbereiden.
Samen hebben we zeker 1,5 uur heerlijk rustig gevreeën maar ook geneukt als beesten. Constant heftig tongen en lichtjes bijten.
Ik had maar voor een uur betaald maar daar deed ze niet moeilijk over gedaan. Ze vond het zelf ook wel lekker. We klikte wel. Wat een vrouw! Echt ongelooflijk. Een super GFE!!
Toen we samen heerlijk klaargekomen waren gaf ze me nog een heerlijke massage.
Dit was tot nu toe de beste ervaring die ik ooit heb gehad met een DVP.
Wilde haar eigenlijk voor mezelf houden maar goed.. kennie he;-)
PS: Heb haar net weer geappt en zie haar vanmiddag nog een keertje!!