Recensie Génesis, Brussel 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Sex10ver

Stamgast
Forumpionier
382
06/07/21
4.381
46
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Rood
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/genesis-new-in-brussels.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Gisteren op bezoek geweest bij deze nieuwe Colombiaanse dame. Ze ontvangt in hetzelfde gebouw als Akemi, maar jammer genoeg biedt ze niet dezelfde service.
Het is de dame van de foto's, dus alvast geen desilusies daar. Zoenen was er echter onder geen enkele vorm bij, zelfs geen kleine op de wang of zo ... 😒 (ze vermeldt nochtans wel zoenen en tongzoenen in de opties van haar RL-profiel)

Nadat ik me had gedoucht werd me gevraagd om op het bed te gaan liggen en deed ze al direct een rood condoom om m'n nog niet volledig stijve vriend om vervolgens te beginnen pijpen. (dus geen PZC, wat wel bij haar "opties" staat) Het pijpen zelf was aanvaardbaar, maar ook niet meer dan dat. Geen deepthroat, geen "sloppy bj", geen aandacht voor "de twins"... 😑
Na een goeie minuut daarvan was het volgens haar blijkbaar tijd voor de volgende stap, want ze zette zich recht. Ik vroeg of ik haar mocht likken, maar dat mocht niet 😒 (voor de veiligheid zei ze, van haar én mij 🙄 - staat nochtans óók bij haar opties 🤬)
Vervolgens nam ze de tube glijmiddel. Daarvan bracht ze een flinke hoeveelheid aan, wat volgens haar nodig was omdat ik groot geschapen zou zijn (sic) en zij een kleine dame is (ze is inderdaad ook echt klein). Ze zette zich "reverse cowgirl" op me en begon te rijden. Mooi zicht op haar kontje wel zo, maar door haar afstandelijke houding en wat er allemaal niet kon/mocht beleefde ik er al minder plezier aan... Vervolgens nog wat strandjes gewisseld (met tussenin nog eens een nieuwe lading glijmiddel). Op een gegeven moment was ik even aan een tepel van 1 van haar (bijgewerkte, maar nog wel zachte) borsten aan het zuigen, maar ook dat wou ze niet 🙄. Tjah...
Na zo'n 15-tal minuutjes dan toch m'n kruit verschoten.
Daarna bood ze nog een massage aan om de tijd te vullen en daar bleek ze verrassend bedreven in: niet zomaar wat gestreel en gewrijf, maar toch gerichte manipulaties met gevoel voor wat eronder ligt. Zo had ik aan 1 kant een wat stijve nekspier van het werk, en die gaf ze toch ook extra aandacht, dus hier wel een pluspunt voor.

Maar bon, terugkeren zal ik dus niet, maar wellicht was dat al duidelijk.

Laatst bewerkt:
Advertentie in je recensie is al offline.
Is het deze pietra?

Want die adverteert namelijk ook als "Pietra la belle", al komen afkomst, leeftijd en lengte niet overeen met wat jij schreef, vandaar mijn twijfel…

Advertentie in je recensie is al offline.
Is het deze pietra?

Want die adverteert namelijk ook als "Pietra la belle", al komen afkomst, leeftijd en lengte niet overeen met wat jij schreef, vandaar mijn twijfel…

Neen, Pietra is het helemaal niet. Die is wél goed in wat ze doet (zoek maar eens mijn review van haar - wel al van even geleden).
Blijkbaar had ik een verkeerde URL in m'n "klembord" (nu aangepast). Het gaat dus over Genesis.

Terug
Bovenaan Onderaan