De negende editie van de Hardcorenight was zeker een leuk feestje.
Tussen 21 en 23 uur kwam het heel langzaam op gang, maar dat weerhield enkelen er niet van om alvast lekker aan de slag te gaan, zoals een beauty van een jong Aziatisch meisje dat goed geneukt werd door een stel mannen
of een lange blonde geile dame die zich wel raad wist met de pikken die haar werden aangeboden.
En mee eens, dit feestje mag langer doorgaan, op een zaterdag tot 4 uur bijvoorbeeld.
Op zich is €165 voor een stel nog niet eens zo heel veel duurder, vergeleken met normale entreeprijzen van swingerclubs zoals Fun of FataMorgana, als je kijkt naar het gebodene, met de extra Gigolinas, de entourage en de drukte met de diversiteit aan stellen en prachtige mensen.
Veel goedkoper is een zondagavondje uit in de Fun voor €95, maar dat is niet te vergelijken met de hardcorenight (ik denk dat ik vanmiddag maar eens met mijn vriendinnetje langskom om voor de laatste keer van de jacuzzi te komen genieten!)
Maar wat leuker voor stellen is, weet ik niet, omdat ik deze recensie voor single mannen schrijf, die seks willen met mooie dames en dan lijkt me de Fun met seksgarantie bij de Gigolinas ideaal.
Je hebt gelijk, de Gigolinas zijn stuk voor stuk mooie dames. Tara, Lorena, Marie-Louise, Alissa, Jacqueline, Lien, Charlie en jaja, Dunya en Daisy
. Er waren ook nog een paar dames bij die niet voorgesteld werden, maar die ik wel uit het verleden herkende. Zo kan ik hier denk ik geen namen noemen, maar ik durf toch te zweren dat ik een blonde meid van een opgedoekte gangbangorganisatie bezig heb gezien. En wat voelde haar lichaam lekker aan zeg, als vanouds!
en ook nog eens lekker geil. Erg positief om haar na zo'n lange tijd weer vrolijk bezig te hebben gezien.
Ergens begrijp ik de single men wel die terughoudend zijn. Zo heb ik gezien dat een single man bij het ene koppeltje uiterst onvriendelijk, bijna als een hond weggejaagd werd, terwijl er bij het koppel daarnaast uiteindelijk zonder problemen een DP'tje werd uitgevoerd, met een derde man erbij die zijn pik in het mondje van de dame kon schuiven. Ik snap dat mannen terughoudend zijn als het vantevoren niet duidelijk is wat er kan en mag en of stellen überhaupt wel in zijn voor een interactie met extra heren. Er is ook een editie geweest waarbij er dames waren die geheel conform de huidige consentregels vooraf van de man verlangden dat hij verbaal toestemming zocht en niet eerst ongevraagd een hand op schouder of rug legde. Het blijft dus lastig.
In ieder geval was het weer een leuke editie. Mijn recensie van de geile indrukken en mijn eigen escapades volgt nog. Ik ga vanmiddag eerst even terug naar de Fun
.