Mijn ervaring is dat er zeker Gigolinas tussen zitten die ook 'nieuwelingen' wenken om mee te doen. Dus ik zou me daar niet al te druk over maken.
En ja, stellen kunnen ook 'gebruik maken van de diensten' van de Gigolinas. Zoals al eerder vermeld, is er altijd wel voldoende plek bij de Gigolinas. Zo heb ik een stelletje gezien waarvan de man Gigolina Charlee neukte omdat er op dat moment geen enkele single man bij Charlee was. De dame van het stelletje keek toe en spoorde haar man/vriend aan. Ik moet er wel bij vermelden dat deze dame ontzettend knap was, maar niet beschikbaar voor de single man. Dus daar hebben wij als single man dan geen ene moer aan (ik schrijf mijn recensies vanuit het standpunt van de single man). Dus het zou mooi zijn als jouw dame wel beschikbaar is 

.
Als stel heb ik dus geen ervaring tijdens de Hardcore night (uiteraard wel bij andere feestavonden) maar ik vermoed dat er genoeg te beleven valt tussen stellen onderling, maar daar gaan mijn recensies dus niet over.
En uiteraard kun je je als stel gewoon tussen de Gigolinas gooien en neuken, het mag overal, behalve in het restaurant. En je kunt aangeven of je aandacht van single mannen wilt. Ja er zijn stellen die dat zo doen.