Recensie Francy, Wetteren 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

mm004

Wandelaar
31
14/01/25
35
12
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/francy-new.html
Totale kosten (in euro)
50
Korte stop gedaan in Wetteren in het gekende hotel om Francy uit te proberen; 15 minuten voor 50€, incl pzc, geen slechte deal. nzc is 50€ extra, maar die optie heb ik niet gelicht.

Francy is vriendelijk, geen spraakwaterval, van Italië, 26j, niet superslank, maar zeker niet dik, een normaal vrouwenlichaam dus, haar borsten waren wel mooi en stevig vond ik. Er hangt best wel wat rookgeur in de kamer, zeker beneden (het bed is de trap omhoog die je op de foto's kan zien).

Kleren uit, mijn jongeheer werd wat gekuist en dan begon ze aan een lekkere pijpbeurt terwijl ik met haar klitje speelde. Daarna condoompje er over en nog kort pijpen en dan mocht ik het standje kiezen. Gewoon missionaris, dan had ik controle en kon ik haar lekkere tieten vastgrijpen. Met haar benen in mijn nek nog goed geramd, en dan manueel afgemaakt terwijl ik haar tepels zoog en af en toe met mijn eikel over haar klitje ging. Ze deed haar best om mij aan te moedigen met gekreun die niet overdreven fake klonk (maar die wel fake was uiteraard). Gespoten op haar buik, opgekuist en in 14min stond ik weer buiten. Al bij al tevreden man

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan