Verschillende clubs, ik ben als eerste bij Club 45 (in een zijstraat van de straat van de Moulin Rouge) geweest. Als ge graag afgeript wordt, is dit de place to be. Oplichters eerste klas. Voor de Belgen was het maar 10 euro inkom ipv 20 euro zei hij nog. "special price". Natuurlijk wist ik dat er financieel ging worden genaaid. Want zogezegd is alles inbegrepen, maar dat wist ik op voorhand dat het bullshit zou zijn. Maar het was ingerekend binnen mijn budget. Ik had verwacht dat ik ging moeten bij betalen. Ik was er op voorbereid, mentaal en financieel. Privé striptease, een beetje aanraken, een veel te dure cocktail. Om een lang verhaal kort te maken: ik had verwacht rond de 100 euro bij te moeten betalen, het waren er ! 340 ! Toen zakte mijn broek toch ook even af, maar goed, heb het maar betaald zonder moeilijk te doen.
Mensen, aub, BLIJF WEG UIT DEZE CLUB, het zijn oplichters!
Daana nog een club willen bezoeken op ongeveer 50 meter van de Moulin Rouge (Pussy's is de naam van de club). Ik ging er vanuit dat deze mensen wel eerlijker zouden zijn. Met mijn lompe kop de 20 euro inkom betaald met een 50 euro briefje. Ik stond in de deuropening en herkende direct hetzelfde interieur en de zelfde opzet als Club 45. Ik WIST dat ik als de bliksem moest maken dat ik er weg was. Ik vraag mijn geld terug, maar ja hunne policy is uiteraard (en dat vind ik nog terecht ook) dat betaald gelijk staat aan betaald. Betaald is betaald. Dus ik zeg geef mij dan gewoon mijn 30 euro terug. "Oké ik geef het geld aan de dame mee, zij zal het u subiet terug geven". Ik voelde dat het ging escaleren, ik wist dat ik moest maken dat ik er weg was. En liever 50 (30) euro kwijt dan opnieuw 340 euro. Ik stond toen nog in de deuropening en ben zo snel als ik kon gaan lopen, roepende dat ik het geld al niet meer wou. Iemand die mij achter na gelopen is om mijn geld terug te geven? Uiteraard niet.
Kortom, ook deze club is te vermijden als de pest!
Mensen, aub, BLIJF WEG UIT DEZE CLUB, het zijn oplichters!
Daana nog een club willen bezoeken op ongeveer 50 meter van de Moulin Rouge (Pussy's is de naam van de club). Ik ging er vanuit dat deze mensen wel eerlijker zouden zijn. Met mijn lompe kop de 20 euro inkom betaald met een 50 euro briefje. Ik stond in de deuropening en herkende direct hetzelfde interieur en de zelfde opzet als Club 45. Ik WIST dat ik als de bliksem moest maken dat ik er weg was. Ik vraag mijn geld terug, maar ja hunne policy is uiteraard (en dat vind ik nog terecht ook) dat betaald gelijk staat aan betaald. Betaald is betaald. Dus ik zeg geef mij dan gewoon mijn 30 euro terug. "Oké ik geef het geld aan de dame mee, zij zal het u subiet terug geven". Ik voelde dat het ging escaleren, ik wist dat ik moest maken dat ik er weg was. En liever 50 (30) euro kwijt dan opnieuw 340 euro. Ik stond toen nog in de deuropening en ben zo snel als ik kon gaan lopen, roepende dat ik het geld al niet meer wou. Iemand die mij achter na gelopen is om mijn geld terug te geven? Uiteraard niet.
Kortom, ook deze club is te vermijden als de pest!
Laatst bewerkt door een moderator: