Recensie Francesca - Belgradostraat 29 Links Raam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Roswell

Newbie
14
11/10/24
10
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Blijkbaar is er nog geen recensie van Francesca - Blauwe lichtjes op nr 29 (rode lichtjes is Alondra)

Heb haar 3-4 jaar geleden 4 maal een bezoekje gebracht.

Zal een korte recensie worden daar het toch weeral een tijdje geleden is.

De eerste keer was per toeval, wou eigenlijk bij Alondra gaan, maar die was bezet en Francesca deed teken dat ik bij haar kon komen.

Heb mij dat niet beklaagt!

Zéér vriendelijke dame die je snel op je gemak laat voelen. Spreekt nederlands dus dat is ook meegenomen.

Is volgens mij ergens tussen de 30 en 40 jaar (moeilijk in te schatten). Mooie dame.

Aangezien ik weer al wat ouder begin te worden geef ik de dames altijd €100 omdat ik weet dat het allemaal wat langer duurt

Ze is wat rustiger in aanpak dan Alondra, wat voor mij eigenlijk aangenamer was (strikt persoonlijk)

Vind persoonlijk wel dat ze betere service geeft dan die ik van andere raamdames heb mogen ontvangen.

Niet onmiddelijk voor extras gegaan, trouwens ook niet achter gevraagd.

Francesca neemt haar tijd en het is aangenaam vertoeven in haar gezelschap. Ze is ook geen klokkenkijkster, ben iedere keer zekers 40 minuten binnen geweest.

De vier keren dat bij haar was ben ik telkens "moe" en uiterst tevreden naar huis gegaan.

Voor klanten die wat meer willen, ze heeft een uitgebreide collectie dildos van klein naar groot.
 
Terug
Bovenaan Onderaan