Hallo boys, had een weekje straf gekregen van de grote bazen maar ben er weer. Heb daardoor ook niet eerder kunnen reageren op bovenstaande reacties. Zoals jullie weten heb ik pm contact gehad met Floortje en ik heb haar ook geholpen met het opmaken van haar advertentie tekst op SJ. Ze was oprecht, vriendelijk en zeer dankbaar voor mijn hulp. Maar pas op! Veel schizofrener krijg je ze niet, ze is knettergek. Bij het minste of geringste draait ze 180 graden en lijkt het alsof je met een totaal andere dame te maken hebt. Nadat ik haar had geholpen vroeg ze mij om de volgende maandag haar weer te helpen met haar advertentie. Geen probleem en ze zou me bellen en mailen om alles door te nemen. Enfin, ik wachten maar niks gehoord of ontvangen per mail. Ik de volgende dag via een PM haar gecontact waarom ze gister niets heeft laten horen. Boys geloof me, gewoon op hele normale toon. Ze draaide volledig door!! Ging finaal door het lint en maakte me voor alles en nogwat uit. Ik dacht zo, die is compleet wappie, dus de groeten. Boys, bottomline, ze is compleet gestoord en mijns inziens ook gevaarlijk. Het zal mij niet verbazen dat we meer over haar gaan horen, en dat bedoel ik niet heel erg positief.