WHEM Fleur - Den Haag - DS

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb Fleur bij DS driemaal bezocht, maar dat is wel 4-5 jaar geleden (destijds nog een recensie geschreven op het voormalige HKR).

Ik heb me toen prima vermaakt met Fleur, een spontane & gewillige dame, ze ging lekker mee met de flow. Tongen ging ook gepassioneerd, ik kon/mocht lekker spelen met haar lichaam en het intieme gedeelte was ook prima. De 3 dates waren dus goed, maar zoals gezegd dat is wel reeds 4-5 jaar terug.

Daarna is de klad erin gekomen, omdat ik me meer richtte op andere DVP's die ik per heden nog steeds bezoek. Daarentegen zat ik de laatste tijd ook met een schuin oog weer naar Fleur te kijken, gezien ze sinds enige tijd weer op de website van DS staat. Ik heb 2 weken geleden een PB naar DS gestuurd omdat Fleur's agenda maar leeg bleef, maar helaas heb ik nog steeds geen reactie gekregen (blijft erg jammer die laksheid, net als v.w.b. info & foto's).

Echter, sinds vorige week staan er weer tijden bij Fleur vermeld. De huidige foto's zijn overigens niet anders dan 4-5 jaar geleden, dus neem deze misschien met een korrel zout... Al met al ga ik Fleur op korte termijn wel weer eens bezoeken, omdat ze weer online & in de agenda staat, wie weet wordt het als 'vanouds'. Dan ga ik in 1e instantie gewoon op de bonnefooi naar DS om haar weer eens te aanschouwen, als ze op dat moment tenminste beschikbaar is...

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan