Reageer op onderwerp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Zondag 18 december

Mogelijk de laatste keer dit jaar, tenzij ik zo zot ben om oudejaar ook langs te gaan; misschien.

Het was opvallend rustig (en koud) om 10u aan de ingang. Normaal staat er dan een rij van een man of 10 te wachten maar nu was ik er alleen.

Aan de receptie stond een bordje met de mededeling 'opgietsessies in de buitensauna vanaf 12u'. Het kacheltje van de grote binnensauna was defect blijkbaar, en de buitensauna moest nog opgewarmd worden. Slecht voorteken? De eerste dame die aanwezig was bleek good (?) old Sylvana te zijn, nog een slecht voorteken...

1 van de gokautomaten deed het niet en dat zorgde bij een bepaalde bevolkingsgroep voor wat paniek, nog een voorteken.

Gelukkig was het ontbijt wel prima, zoals steeds.

Er waren dan toch een twintigtal gekken mezelf incluis die zo zot waren om de opgietsessies buiten mee te maken. Brrr. Maar wel aangenaam uiteindelijk.

En dames? Véél dames, meer dan 80. Het is bijna kerst, je zou denken dat veel meisjes naar huis zijn maar integendeel dit was een geweldige line-up met zoals gezegd 1 Italiaanse dame, 2 Duitse meiden (Lara en Zoë), 1 Argentijnse dame die steeds met een handdoek rondloopt, 1 Afrikaanse en veel Roemeense.

Een eerste sessie gedaan met een bekende : Lola.

Het meisje leert bij. Tongzoenen, pijpen en neuken waren prima en ook communicatief verliep het beter dan vorige keer. Wel 100 euro voor een half uur.

Nadien zat de club goed vol en was het tijd voor de WK-finale. Grappig : de TV schermen in de veranda hadden een andere verbinding dan die in de club zelf, die laatsten hadden een vertraging van een halve minuut. Als er vanuit de veranda gejuich opsteeg wist je in de club dat er een doelpunt aankwam... en ik heb Argentinië dus twee keer wereldkampioen zien worden. Of het verdiend is laat ik in het midden, Mbappé is dan wel een eikel doch hij was wel de ster van de avond...

Veel dames waren maar wat blij dat het voetbalcircus voorbij is.

En dan ronde 2 met Zoë, die een heel drukke dag had.

Ik ken haar van Babylon. Tongen, pijpen en neuken waren uitstekend, Sharks heeft een geweldige aanwinst. Kosten 150 euro voor een uur.

En dan was het tijd om hotelwaarts te keren. Ik had gevreesd voor een slechte dag (gezien de voortekens) maar het was gelukkig een heel leuke zondag. Tot de volgende.

Terug
Bovenaan Onderaan